لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید مک پرو سال آینده به بازار خواهد آمد

نسخه جدید مک پرو سال آینده به بازار خواهد آمد

 شرکت اپل در حال بازطراحی و تولید نسل جدید کامپیوترهای ورک استیشن مک پرو است و تصمیم دارد آن را تا سال 2019 به بازار عرضه کند.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت خبری TechCrunch، اپل از همین حالا یک تیم متخصص در زمینه تولید کامپیوترهای ورک استیشن را مشغول به توسعه و طراحی مک پروی جدید کرده است. این تیم مسئولیت طراحی مک پروی جدید را بر عهده گرفته است و قرار است آن را با قابلیت‌های سخت افزاری جدید به بازار عرضه کند.

در این تیم، افراد مهمی نظیر John Ternus، نایب رئیس بخش مهندسی سخت افزار اپل، Tom Boger مدیر بخش بازاریابی سخت افزار، Jud Coplan مدیر بخش بازاریابی محصولات ویدیویی و Xander Soren مدیر بخش بازاریابی محصولات صوتی حضور دارند.

در ادامه این گزارش آمده است که تیم یاد شده از همین حالا پروژه توسعه مک پرو را شروع کرده‌ است و بر اساس جدول زمان‌بندی آن‌ها، این محصول تا پیش از سال 2019 به بازار عرضه نخواهد شد. به همین دلیل شایعات مربوط به عرضه نسخه جدید مک پرو در سال 2018 میلادی به طور کامل تکذیب شده است.

تیم Pro Workflow در اپل که وظیفه توسعه مک پروی جدید را بر عهده دارد، همچنین جزئیات بیشتری از این محصول را منتشر کرده است. بر اساس ادعای مدیران این تیم، مک پروی جدید با سخت افزارهای گرافیکی قدرتمندتر و با سازگاری با لوازم جانبی و دستگاه‌های تولید شده توسط دیگر کمپانی‌ها به بازار عرضه می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که اپل در زمینه تولید تنها کامپیوتر ورک استیشن خود، تصمیم دارد تا مسائل مربوط به انحصار طلبی محصولات جانبی را کنار بگذارد تا افراد حرفه‌ای و تیم‌های کاری بتوانند با این محصول ارتباط بیشتری برقرار کنند.

علاوه بر این، تیم توسعه دهنده مک پروی جدید، هیچ ادعایی در زمینه شکل ظاهری و نوع طراحی این محصول نکرده‌اند و هنوز معلوم نیست که این تیم، مک پروی جدید را با چه ظاهری طراحی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420