لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: پشتیبانی از تایپ سی در آیفون 2019 به آی او اس 13 اضافه شد

بلومبرگ: پشتیبانی از تایپ سی در آیفون 2019 به آی او اس 13 اضافه شد

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی طی گزارشی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در توسعه آی او اس 13 پشتیبانی از درگاه یو اس بی تایپ سی را به این محصولات بیاورد.

در صورت حقیقت داشتن این مسئله شرکت اپل از همین حالا در فرایند توسعه آی او اس 13 به همراه این قابلیت را شروع کرده است تا در آینده نزدیک درگاه یو اس بی تایپ سی را در آیفون 2019 آماده عرضه کند.

بررسی‌های حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 2019 را بر پایه درگاه‌های تایپ سی آماده عرضه کند. آیپد پرو 2018 اولین دستگاه شرکت اپل به حساب میاید که بر پایه سیستم عامل آی او اس و با درگاه یو اس بی تایپ سی آماده عرضه به بازار شده بود. یو اس بی تایپ سی یکی از درگاه‌های استاندارد است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری محصولات اصلی خود را بر پایه آن به بازار عرضه کرده‌اند.

در این میان، اپل در سال 2016 تصمیم گرفت تا تمامی درگاه‌های خود را از مک بوک پروها حذف کند و به جای آن از USB-C استفاده کند. اپل از 2016 به بعد فرایند تعمیم استفاده از این درگاه را در محصولات خود شروع کرد و حالا تصمیم دارد تا احتمالاً در تولید آیفون‌های جدید نیز این درگاه را مورد استفاده قرار دهد.

بلومبرگ بر این ادعا است که آیفون 2019 با عنوان « آیفون 11 » آماده عرضه می‌شود که در آن درگاه لایتنینگ حذف می‌شود و به جای آناز درگاه استانداردتر استفاده می‌کند. در صورت حقیقت داشتن این مسئله فرایند استفاده از شارژ بی‌سیم در آیفون‌های جدید آسان‌تر و ارزان‌تر می‌شود تا کاربران با قیمتی ارزان‌تر به شارژرهای سازگار با سیستم فست شارژ دسترسی داشته باشد. این شایعات در حالی مطرح شده‌اند که بررسی‌های دیگر حاکی از آن است که اپل از سال 2020 این درگاه را آماده استفاده در آیفون‌ها می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420