لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیل اسپنسر نگران رقابت ایکس باکس سری ایکس با پلی استیشن 5 است

فیل اسپنسر نگران رقابت ایکس باکس سری ایکس با پلی استیشن 5 است

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس و کنسول‌های بازی در شرکت مایکروسافت به‌تازگی ادعای عجیبی را در مورد ایکس باکس سری ایک و معرفی اولیه آن مطرح کرده است.

وی در مصاحبه خود با Gamertag Radio اعلام کرده که زیاد طرفدار معرفی اولیه ایکس باکس سری ایکس نبوده است و همین دلیل ادعای زیادی در مورد این کنسول در طی مصاحبه های بعدی خود نکرده است. او بر این باور است که مایکروسافت باید تغییراتی اساسی در زمینه معرفی، بازاریابی و فروش کنسول‌های نسل بعدی خود کند و در غیر این صورت ممکن است از رقیب‌های مهم خود نظیر سونی و پلی استیشن عقب بماند. اسپنسر در نهایت اعلام کرده که نگرانی زیادی برای عرضه نسل بعدی کنسول‌های شرکت سونی و نینتندو دارد و در تلاش برای رقابت با این شرکت‌ها است.

برخی از خبرگزاری‌ها ادعای عجیب اسپنسر را به عنوان تائید وی بر اهمیت بالای نسل بعدی کنسول‌های بازی در نظر گرفته‌اند که نشان دهنده تناقض ادعاهای پیشین او در مورد آینده محصولات مبتنی بر بازی‌های ویدیویی است. اسپنسر تا پیش از این ادعا کرده بود که آینده صنعت بازی متعلق به سرویس‌های مبتنی بر پردازش ابری است و شرکت سونی دیگر توان رقابت با مایکروسافت و شرکت‌های تازه وارد نظیر گوگل و آمازون در این صنعت را ندارند.

اسپنسر با اشاره بر قدرت سه شرکت مایکروسافت، گوگل و آمازون تأکید کرده بود که نینتندو و سونی به زودی به خاطر نداشتن بسترهای لازم در زمینه عرضه بازی‌های مبتنی بر پردازش ابری از عرصه رقابت خارج خواهند شد.

با این حال نگرانی اخیر او در مورد عدم استقبال از ایکس باکس سری ایکس نشان می‌دهد که فیل اسپنسر همچنان نگران پلی استیشن 5 و فعالیت‌های آینده سونی در عرصه ساخت کنسول‌های بازی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420