لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

منتظر عرضه آی او اس 11.4 باشید

منتظر عرضه آی او اس 11.4 باشید

 شرکت اپل هنوز iOS 11.3 را به صورت عمومی عرضه نکرده است با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا آی او اس 11.4 را نیز پیش از عرضه عمومی آی او اس 12 به کاربران ارائه دهد.

اپل به طور رسمی در وب سایت خود در کنار معرفی اپلیکیشن ClassKit اعلام کرده که این سرویس در آی او اس 11.4 عرضه می‌شود که به خودی خود می‌تواند نشانه از وجود چهارمین نسخه عمومی از آپدیت‌های بزرگ iOS 11 به‌حساب بیاید.

اپل به‌تازگی در جریان کنفرانس روز گذشته از سرویس‌های آموزشی خود رونمایی کرد و حالا در وب سایت رسمی خود اعلام کرده که تمامی محصولات نرم افزاری شرکت اپل در آی او اس 11.4 ارائه خواهد شد. گفتنی است که پس از آی او اس 8.4 که در آن سرویس پخش موسیقی اپل موزیک ارائه شد تا به امروز، سیستم عامل‌های آی او اس، چهار آپدیت بزرگ در یک نسخه منتشر نشده بود.

این در حالی است که آی او اس 11.3 هنوز در مرحله تست‌های بتا قرار دارد و به احتمال زیاد اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان یا همان WWDC 2018 از آی او اس 12 رونمایی می‌کند. اما حالا مشخص شده که اپل یک آپدیت بزرگ دیگر از سیستم عامل iOS 11 را در جدول زمان بندی خود جای داده است که در طی آن تصمیم به ارائه قابلیت‌هایی نظیر ClaasKit و SchoolWork دارد.

پیش بینی می‌شود که در این نسخه از سیستم عامل آی او اس، اپل در کنار ارائه محصولات آموزشی جدید خود، مشکلات احتمالی آی او اس 11.3 را که هنوز معلوم نشده است را حل کند. علاوه بر این، در صورت عرضه این نسخه، عمر کاربری آی او اس 11.3 نصب شده روی دستگاه‌های کاربران عادی بسیار کوتاه خواهد بود و مدتی کوتاه پس از آن کاربران باید آی او اس 11.4 را روی دستگاه خود نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373