لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از اپلیکیشن Classroom و Schoolwork برای مدیریت کلاس‌های درسی رونمایی کرد

اپل از اپلیکیشن Classroom و Schoolwork برای مدیریت کلاس‌های درسی رونمایی کرد

روز گذشته، اپل در جریان کنفرانس معرفی محصولات آموزشی خود از دو نرم افزار جدید برای مدیریت کلاس‌های درسی برای دانشجویان و استادها رونمایی کرد.

نسخه مک اپلیکیشن Classroom از این پس قرار است در کنار نسخه آی او اس این نرم افزار خدمات منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهد. اپل ادعا کرده که عرضه نسخه‌های بتای این نرم افزار از ماه ژوئن یا به عبارتی خرداد ماه شروع خواهد شد و پس از انجام تست‌های مختلف به صورت رسمی برای کاربران عمومی عرضه خواهد شد.

Classroom یک نرم افزار کمک آموزشی است که به معلم‌ها و استادها کمک می‌کند تا کارهای مختلف دانش‌آموزها و دانشجویان را مدیریت کنند. این نرم افزار روند فعالیت دانش‌آموزها را به معلم‌ها نشان می‌دهد و اطلاعات آن‌ها را بر اساس دسترسی‌هایی مشخص به دیگر دانش آموزان نیز نشان می‌دهد. معلم‌ها از طریق این اپلیکیشن می‌توانند اپلیکیشن‌ها، کتاب‌ها و وب سایت‌های گوناگون را با دانش آموزان به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، معلم‌ها در حین استفاده از این اپلیکیشن در کلاس‌های درسی قادر خواهند بود تا محتوای صفحه نمایش دانش آموزان را ببینند و در هر لحظه از میزان تمرکز آن‌ها در سر کلاس درس آگاه شوند.

همچنین در کنار نرم افزار کاربردی ذکر شده کنفرانس دیروز اپل شاهد معرفی یک نرم افزار دیگر نیز بود. Schoolwork یک اپلیکیشن مبتنی بر فضای ابری است که به معلم‌ها کمک می‌کند تا میزان پیشرفت دانش آموزان را در یک کار درسی ردیابی کنند. Schoolwork سازگاری کاملی با آیپد 9.7 اینچی دارد و کاربران این تبلت می‌توانند با استفاده از قلم استایلوس اپل پنسل، کارهای درسی و آموزشی مختلفی را انجام دهند.

در کنار موارد فوق، اپل یک برنامه ویژه برای معلم‌ها دارد که با عنوان Apple Teacher شناخته شده است. این نرم افزار بر اساس محتوای درسی معلم‌ها میزان پیشرفت آموزش در چارت درسی تعیین شده برای یک کلاس را نشان می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420