لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد 9.7 اینچ به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل معرفی شد

آیپد 9.7 اینچ به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل معرفی شد

 شرکت اپل در جریان کنفرانس روز گذشته خود از نسل جدید تبلت‌های ارزان قیمت آیپد 9.7 اینچ رونمایی کرد. این محصول به عنوان یک ابزار مناسب برای دانشجویان معرفی شده است که قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل را نیز دارد.

در حقیقت این محصول اولین آیپد غیر پرو است که از اپل پنسل پشتیبانی می‌کند. این محصول مجهز به نمایشگر رتینا است که از رزولوشن و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بررسی‌های منتشر شده از آیپد پروی جدید نشان می‌دهد که پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل، قابلیت پاسخگویی بسیار بالایی دارد که برای کارهایی نظیر یادداشت برداری و طراحی مناسب است.

این تبلت به همراه پردازنده A10 Fusion ساخت شرکت اپل تولید شده است که در حقیقت همان پردازنده‌ای است که برای آیفون 7 و 7 پلاس تعبیه شده بود. آیپد 9.7 اینچ جدید به لطف پردازنده قدرتمند خود می‌تواند تا 40 درصد پردازش‌های مرکزی و تا 50 درصد پردازش‌های گرافیکی را سریع‌تر از نسل قبلی خود انجام دهد.

اپل در معرفی آیپد 9.7 اینچ جدید تلاش زیادی کرده تا این محصول را به عنوان یک ابزار بسیار کارآمد برای اجرای نرم افزارهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده نشان دهد. از همین حیث آیپد 9.7 اینچ جدید کمپانی اپل توان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پیشرفته واقعیت افزوده مبتنی بر ARKit را دارد و کاربران می‌توانند از آن برای اهداف مختلف تجاری، آموزشی و سرگرمی استفاده کنند.

این آیپد با ظرفیت 32 گیگابایت و با قیمت 329 دلار به فروش خواهد رسید. گفتنی است که این نسخه سازگار با شبکه LTE این محصول 459 دلار فروخته می‌شود. همچنین همان‌طور که پیش بینی می‌شد، در بسته بندی این محصول اپل پنسل وجود ندارد و کاربران برای استفاده از قلم استایلوس، می‌توانند آن را به صورت جداگانه تهیه کنند. گفتنی است که اپل همچنین به صورت رسمی پشتیبانی از یکی از قلم‌های استایلوس لاجیتک را نیز برای این محصول ارائه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420