لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت پلی استیشن پلاس ماهانه به یک دلار رسید

قیمت پلی استیشن پلاس ماهانه به یک دلار رسید

شرکت سونی به‌تازگی اقدام به ارائه یک تخفیف ویژه به کاربران پلی استیشن کرده است و از آن طریق قیمت فروش پلی استیشن پلاس ماهانه را به یک دلار رسانده است.

قیمت اصلی پلی استیشن پلاس ماهانه برابر با ۹.۹۹ دلار است که کاربران برای بهره‌مندی از امکانات آن باید این هزینه را از طریق گیفت کارت یا کارت‌های اعتباری پرداخت بین‌المللی خریداری کنند.

اما حالا مشخص شده است که شرکت سونی در یک اقدام جالب این سرویس را برای مدت یک ماه با قیمت یک دلار آماده عرضه کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت سونی در تلاش است تا کاربران را تشویق به استفاده از این سرویس کند تا حتی کسانی که تا به حال از سرویس پلی استیشن پلاس برای دریافت امکانات بیشتر و بهینه‌تر استفاده نکرده‌اند نیز بتوانند شانس امتحان کردن آن را با پرداخت هزینه کنترل داشته باشند.

با وجود این مسئله کاربرانی که تمایل به خرید سرویس پلی استیشن پلاس و استفاده از این تخفیف ویژه دارند می‌توانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن اقدام به شارژ حساب کاربری خود کرده و هزینه یک دلار از اعتبار اکانت خود را صرف فعال سازی این سرویس و بهره‌مندی از تخفیف ویژه کنند.

در سرویس پلی استیشن پلاس کاربران می‌توانند به‌صورت ماهانه به یک یا دو بازی رایگان به همراه تعدادی از امکانات ویژه در اجرای بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند و از آن طریق بازی‌های آنلاین را به شکلی متفاوت اجرا کنند. برخی از بازی‌های آنلاین مثل وارزون برای اجرا در کنسول‌ها نیاز به فعال سازی سرویس پلی استیشن پلاس دارند که از طریق این تخفیف ویژه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

گفتنی است که برخی دیگر از بازی‌های آنلاین نظیر فورتنایت امکاناتی ویژه را به کاربران پلی استیشن پلاس به‌صورت انحصاری ارائه می‌دهند که از آن طریق می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های دیگر از اسکین‌ها یا بازی‌های دیگر این مجموعه استفاده کنند.

گفتنی است که این تخفیف ویژه برای مدت محدود ارائه شده است و ممکن است در آینده نزدیک قیمت آن به حالت عادی باز گردد بر این اساس توصیه می‌شود تا هرچه سریع‌تر این سرویس را با قیمت یک دلار برای اکانت‌های خود فعال کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420