لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE نسل 3 قرار است در سال 2022 آماده معرفی و عرضه به بازار شود

آیفون SE نسل 3 قرار است در سال 2022 آماده معرفی و عرضه به بازار شود

گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از آن است که آیفون SE نسل 3 قرار است در بهار سال 2022 آماده معرفی و عرضه به بازار شوند.

بر اساس گزارش جدید Ross Young شرکت اپل تصمیم دارد تا همانند سال‌های گذشته، آیفون SE را در بهار آماده معرفی و عرضه به بازار کند. بر این اساس آیفون SE نسل 3 قرار است در بهار سال 2022 آماده معرفی و عرضه شود.

این محصول از لحاظ سایز دارای یک نمایشگر 6.06 اینچی خواهد بود و برخلاف دیگر تلفن‌های هوشمند شرکت اپل مجهز به پنل های OLED نیست. تحلیلگر یاد شده تأکید کرده که آیفون SE نسل 3 قرار است دارای سیستم ارتباطی Sub 6 GHz باشد و جزو تلفن‌های هوشمند میان رده اپل محسوب می‌شود که از فناوری ارتباطی نسل پنجم 5G استفاده می‌کند.

این محصول قرار است همانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند اخیر تولید شده توسط شرکت اپل به‌صورت دو سیم کارت آماده عرضه شود و قطع سیم کارت‌های تعبیه شده در آن برابر با سایز نانو و همانند آنچه در آیفون 11 به بعد تعبیه شده خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در طراحی آیفون SE نسل 3 از سنسور اثر انگشت استفاده کند و این محصول از فیس آیدی بی‌بهره خواهد بود. این موضوع احتمالاً دلیلی برای تعبیه نمایشگر 6.06 است که باعث تغییر سایز ناچ نسبت به تلفن‌های هوشمند 6.1 اینچی امروزه شرکت اپل شده است. گفتنی است که این تلفن هوشمند قرار است مجهز به دوربین دوگانه همانند آیفون 11 است. این محصول در حقیقت جایگزینی برای آیفون‌های 6.1 اینچ امروزی خواهد بود که باقیمت ارزان‌تر آماده عرضه می‌شوند. با توجه به این مسئله می‌توان گفت که آیفون اس ای قرار است هر دو تا چهار سال یک بار توسط شرکت اپل با یک آپدیت جدید و تغییر در طراحی ویژه مواجه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420