لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد 9.7 اینچی ارزان قیمت، احتمال از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد

آیپد 9.7 اینچی ارزان قیمت، احتمال از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد

 بر اساس پیش بینی‌های منتشر شده توسط مینگ چی کو، شرکت اپل احتمال نسخه ارزان قیمت آیپد 9.7 اینچی را باقابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل رونمایی می‌کند.

اپل تا دو روز دیگر رویداد جدید خود را با محوریت مسائل آموزشی برگزار می‌کند که احتمالاً در طی آن از محصولاتی ارزان قیمت و مناسب دانشجویان نیز پرده بر می‌دارد. در این میان گزارش‌های مختلف حاکی از آن هستند که اپل در جریان این رویداد از یک مک بوک و یک آیپد باقیمت ارزان‌تر رونمایی می‌کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر KGI به تازگی اعلام کرده است که آیپد 9.7 اینچی سال 2018 قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل را خواهد داشت. از آنجایی که این آیپد به عنوان محصولی مناسب برای دانشجویان معرفی می‌شود، اپل به احتمال زیاد در تلاش است تا علاوه بر کاهش قیمت این محصول، امکان استفاده از قلم استایلوس را نیز به آن بیاورد.

در صورت حقیقت داشتن این پیش بینی، آیپد 9.7 اینچی ارزان قیمت اپل که در سال 2018 معرفی می‌شود، اولید محصول از نوع خود به حساب میاید که از اپل پنسل پشتیبانی می‌کند. تا پیش از این، پشتیبانی از قلم استایلوس اختصاصی اپل، مختص به سری آیپد پرو بود. اما حالا کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا امکان استفاده از قلم استایلوس را به منظور رقابت با دستگاه‌های اندرویدی ارزان قیمت مشابه، به بازار عرضه کنند.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل این محصول را پس از معرفی در مراسم هفتم فروردین؛ تا سه ماهه دوم سال 2018 آماده عرضه عمومی خواهد کرد. برخی دیگر از تحلیلگران، ضمن تائید این مسئله به لوگوی دعوت‌نامه اپل برای رویداد هفتم فروردین اشاره کرده‌اند که در آن لوگوی اپل با استفاده از یک قلم استایلوس کشیده شده است.

مینگ چی کو بر این باور است که این محصول باقیمت پایه 329 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420