لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل لوگوی MFI برای لوازم جانبی را تغییر داد

اپل لوگوی MFI برای لوازم جانبی را تغییر داد

 شرکت اپل به تازگی لوگوی MFI برای لوازم جانبی رسمی و مورد تائید خود را تغییر داده است و بر اساس آن به تولید کنندگان محصولات جانبی و اکسسوری ها 90 روز فرصت داده که از نشان تجاری جدید استفاده کنند.

لوگوی MFI که با اختصار با عنوان Made for iPhone/iPod/iPad شناخته می‌شود، در حقیقت یک علامت تجاری است که نشان دهنده تائید اپل در مورد یک محصول جانبی و اکسسوری است. تولید کنندگان متفرقه محصولات جانبی به منظور جلب اعتماد مشتریان، باید از این نشان تجاری در محصولاتشان استفاده کنند تا مصرف کنندگان از سازگاری کامل این محصولات با دستگاه‌های تولید شده توسط اپل نظیر آیفون، آیپاد و آیپد مطمئن شوند.

در این میان اپل به تازگی تصمیم گرفته است تا لوگوی MFI را تغییر دهد و طراحی جدیدی برای آن در نظر بگیرد. لوگوی MFI جدید شامل علامت کوچک شده محصولات آیپاد، آیفون و آیپد به همراه نام انگلیسی این محصولات است و تمامی تولید کنندگان محصولات جانبی، مستلزم استفاده از آن هستند.

لوگوی MFI اولین بار در سال 2005 از طرف اپل معرفی شد و خریداران با مشاهده آن در جعبه محصولات جانبی می‌توانستند از سازگاری کامل این محصولات با دستگاه‌های تولید شده توسط اپل اطمینان حاصل کنند. موارد مختلف، نظیر درگاه لایتنینگ، قابلیت اتصال به AirPlay و همچنین جک 3.5 میلی متری تعبیه شده در دستگاه‌های مختلف که از لوگوی MFI استفاده می‌کنند به طور کامل با دستگاه‌های تولید شده توسط سازگار هستند و اپل آن‌ها را به عنوان یک محصول کاملاً سازگار با دستگاه‌های خود، تائید کرده است.

تا پیش از این، اپل از لوگوی MFI به صورت جداگانه برای هر یک از محصولات خود استفاده می‌کرد. اما حالا لوگوی جدید شامل نشان هر سه محصول از سری «آی دیوایس‌ها» می‌شود. تولید کنندگان محصولات جانبی از این پس به منظور تائید محصول خود مجبور به استفاده از لوگوی جدید هستند و باید تا 90 روز دیگر، محصولات خود را با این نشان تجاری به بازار عرضه کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373