لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حدس و گمان های جدید در مورد سری مک بوک 2018

حدس و گمان های جدید در مورد سری مک بوک 2018

 سه ماه از سال 2018 میلادی گذشته است و اپل بر اساس رسم هر ساله تا چند ماه دیگر معرفی محصولات جدید خود و از جمله آن‌ها، سری مک بوک 2018 را شروع می‌کند.

در این میان، یکی از مهم‌ترین سری محصولات شرکت اپل، شامل کامپیوترهای مک و همچنین مک بوک‌ها می‌شود. بدون شک اپل تا ماه ژوئن یعنی در زمان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 از سری دستگاه‌های مک بوک 2018 رونمایی خواهد کرد. این محصولات بدون شک همانند سال گذشته شامل مدل‌های مختلف برای کاربردهای گوناگون خواهند بود.

سال گذشته سری مک بوک‌های اپل شامل، مک بوک پروها، مک بوک ایر و همچنین مک بوک‌های 12 اینچی می‌شدند. اما حالا شایعات بر این باور هستند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم دارد تا در سری مک بوک 2018 تغییرات خاصی را اعمال کند. بر همین اساس، سری مک بوک ایر به دستگاه‌هایی با نرخ قیمت پایین‌تر از حد معمول اختصاص خواهد یافت و از طرف دیگر، آن دسته از مدل‌های مک بوک 2018 که صرفاً با عنوان MacBook به دنیا معرفی می‌شوند، تنها شامل دستگاه‌های 12 اینچی نمی‌شوند. اپل تصمیم دارد تا محصولاتی با عنوان مک بوک 2018 را با سایز 13 اینچ و احتمالاً 11 اینچ را نیز به بازار عرضه کند.

علاوه بر این، نسخه‌های پرو مک بوک 2018 قرار است با همان ظاهر سال‌های گذشته تولید شوند. تنها تغییر ارائه شده در این مجموعه شامل بهبود قابلیت‌های سخت افزاری می‌شود. بر همین اساس، سری پروی این محصولات در سال جدید مجهز به پردازنده نسل هشتمی اینتل خواهند شد که در میان آن‌ها برخی از مدل‌ها مجهز به پردازنده‌های گرافیکی سری رادئون می‌شوند. شایعات همچنین تأکید دارند که اپل احتمالاً در سال جدید میلادی از برخی نسخه‌های پروی مک بوک 2018 را با پردازنده‌های AMD تولید خواهد کرد که در نوع خود، یکی از سنت شکنی‌های مهم اپل به‌حساب خواهد آمد.

در این میان هنوز شایعاتی در مورد نسخه‌های جدید مک مینی در دست نیست. اپل از سال 2013 به بعد هنوز این مدل از کامپیوترهای خود را به روز نکرده است. با این حال مدیران اپل بارها تأکید کرده‌اند که تصمیمی برای توقف تولید مک مینی‌ها ندارند.

.برای  اطلاعات بیشتر در مورد مک بوک 2018 به این لینک مراجعه کنید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373