لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 100 میلیون گذشت

تعداد فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 100 میلیون گذشت

شرکت سونی به تازگی آمار فروش سری محصولات کنسول بازی خود را منتشر کرده است که طی آن مشخص شده که این شرکت تا به امروز بیش از 100 میلیون کنسول پلی استیشن 4 را در بازار جهان به فروش رسانده است.

بر اساس گزارش مالی منتشر شده از منابع رسمی سونی، پلی استیشن 4 در طول سه ماهه سوم 2019 میلادی بیش از 3.2 میلیون واحد در سراسر دنیا به فروش رسیده است و رکورد فروش کنسول‌های بازی خانگی را در سراسر جهان زده است.

در این گزارش مشخص شده که سونی در طول سه ماه گذشته رشد بسیار کمی در زمینه فروش کنسول‌های بازی خانگی داشته است. در گزارش مالی سه ماهه گذشته این شرکت ژاپنی مشخص شده بود که میزان فروش پلی استیشن 4 از زمان معرفی و عرضه تا به امروز به مرز 96.8 میلیون واحد رسیده است و حالا بررسی‌ها نشان دهنده است که در طول سه ماه گذشته این عدد به 100 میلیون واحد رسیده است.

این اطلاعات نشان می‌دهد که سونی در 5 سال و 7 ماه گذشته که پلی استیشن 4 آماده عرضه شده است به موفقیت بسیار زیادی از نظر تجاری دست یافته است و حالا این شرکت تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه نسل جدید کنسول‌های خود با عنوان پلی استیشن 5 برای بار دیگر در بازار کنسول‌های بازی خانگی تحول بزرگی را ایجاد کند.

گفتنی است که این گزارش در حالی منتشر شده که شرکت مایکروسافت به عنوان مهم‌ترین رقیب شرکت سونی در زمینه فروش کنسول‌های بازی هنوز اطلاعاتی از میزان فروش ایکس باکس وان و تمامی نسخه‌های زیر شاخه آن ارائه نداده است و معلوم نیست که سهم بازار ایکس باکس وان نسبت به پلی استیشن 4 در بازار جهانی تا چه میزان است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373