لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ایرپادز در حال رشد؛ هوم پاد همچنان ناشناخته است

فروش ایرپادز در حال رشد؛ هوم پاد همچنان ناشناخته است

 Blayne Curtis، تحلیلگر موسسه Barclays به تازگی نتایج تحقیقات اخیر خود در مورد میزان فروش هوم پاد و ایرپادز را منتشر کرده‌اند.

این تحقیق از طریق زنجیره تأمین محصولات و قطعات اپل به دست آمده است و روی محصولاتی نظیر آیفون، ایرپادز و هوم پاد انجام شده است. نتایج این تحقیق در مورد هوم پاد نشان داده است که اپل در حال افزایش تولید انبوه ایرپادهای بی‌سیم است که همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از وضعیت در حال رشد فروش این محصول به حساب آید. Barclays پیش بینی می‌کند که اپل تا سال 2018 نزدیک به 30 میلیون واحد از این هدفون‌ها را به فروش خواهد رساند. این در حالی است که مینگ چی کو، تحلیل گر محصولات اپل تا پیش از این پیش بینی فروش 26 تا 28 میلیون واحدی این محصول را در سال جاری میلادی مطرح کرده بود.

در حقیقت ایرپادز به عنوان یکی از محصولات مهم اپل شناخته شده است و همین مسئله باعث شده تا فروشگاه رسمی و آنلاین اپل، عرضه این محصول در آمریکا را تا 12 الی 13 روز کاهش دهد. این در حالی است که اپل همچنان در حال مبارزه با چالش‌های موجود بر سر راه تولید انبوه این محصول است.

تیم کوک نیز به عنوان مدیر عامل اجرایی کمپانی اپل در ادعاهای اخیر خود با اشاره به رشد 70 درصدی فروش پوشیدنی‌های هوشمند اپل، تأکید کرد که فروش ایرپادز به عنوان یکی از محصولات پوشیدنی، باعث ایجاد این رشد شده است.

در مقابل ایرپادز، اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد هنوز نتوانسته میزان فروش قابل توجهی داشته باشد. نتایج این تحقیق نشان داده است که اپل تا سال جاری میلادی تنها 6 تا 7 میلیون واحد از این محصول را به فروش می‌رساند. مواردی نظیر عدم آشنایی کاربران با اسپیکرهای هوشمند و همچنین عدم اعتماد به کاربری این گونه محصولات از دلایل اصلی این کاهش فروش عنوان شده است. 

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373