لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات در مورد محصولات معرفی شده در کنفرانس فروردین اپل

شایعات در مورد محصولات معرفی شده در کنفرانس فروردین اپل

اپل احتمالاً کنفرانس بهاری خود را امسال در سوم فروردین ماه برگزار کند و تصمیم به رونمایی از چند محصول جدید در جریان آن دارد. حال شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که این کمپانی در تلاش برای معرفی محصولاتی جدید از شاخه آیپدها در جریان کنفرانس فروردین خود است.

شایعات نشان می‌دهند که اپل چهار دستگاه یا محصول جدید خود را در کنفرانس 23 فروردین ارائه خواهد کرد. بر اساس تاریخچه کنفرانس‌های اپل در چند سال گذشته، گفته شده که احتمالاً در تاریخ 16 مارس این کنفرانس برگزار می‌شود.

اما افشاگرها می‌گویند که اولین رویداد اپل در سال 2021 در 23 مارس برگزار خواهد شد. یک افشا کننده چینی گفته کنفرانس فروردین اپل در 23 مارس برگزار می‌شود که این ادعا توسط جان پروزر نیز تائید شده است.

البته حدس و گمان‌هایی درباره محصولات ارائه شده در این کنفرانس وجود دارد. سال گذشته اپل در ماه مارس فقط مدل‌های جدید آیپد پرو را معرفی کرد.

اما شایعات منتشر شده حاکی از این است که اپل چهار محصول خود را در این کنفرانس معرفی خواهد کرد. در صورتی که این خبر درست باشد، اتفاق خوبی برای جامعه فن آوری و طرفداران اپل در همه جهان خواهد بود.

تاریخ کنفرانس فروردین هنوز توسط اپل تائید نشده و دعوت ‌نامه‌های رسمی هنوز به دست افراد نرسیده است. ضمناً بنابر روال سال گذشته به دلیل همه گیری جهانی، رویداد آینده هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها شرکت اپل تصمیم دارد تا در کنار آیپد پرو، از نسل جدید آیپد مینی، کامپیوترهای مک مینی 2021 و یک نسخه جدید از سری کامپیوترهای مک مبتنی بر اپل سیلیکون نیز در جریان این رویداد رونمایی کند.

گفتنی است که با توجه به عدم تائید شرکت اپل، هنوز نمی‌توان در مورد این شایعات اطلاعاتی دقیق را ارائه داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373