لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاور کیس سازگار با شارژ بی‌سیم برای آیفون ایکس تولید شد

پاور کیس سازگار با شارژ بی‌سیم برای آیفون ایکس تولید شد

 شرکت Mophie به تازگی یک محصول جانبی کارآمد برای آیفون ایکس تولید کرده است که در نوع خود یکی از اولین‌ها به حساب میاید.

پاور کیس جدید Mophie که برای آیفون ایکس تولید شده است دارای یک باتری 1720 میلی آمپر ساعتی در دل خود است که علاوه بر محافظت از این تلفن هوشمند، می‌تواند تا 9 ساعت آیفون ایکس را برای مکالمه روشن نگه دارد. نکته جالبی که در این اکسسوری جدید نهفته، این است که پاور کیس سازگاری کامل با شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi دارد و می‌تواند از پدهای شارژ بدون سیم، انرژی مورد نیاز خود را دریافت کند.

این اکسسوری مجهز به سیستم دریافتی شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi نسخه 1.1.2 است و می‌تواند با قدرت 5 وات انرژی مورد نیاز برای باتری داخلی خود را دریافت کند. این در حالی است که شارژ ذخیره شده در باتری آن از طریق اتصال دیگر به آیفون انتقال پیدا می‌کند. در حقیقت سیستم شارژ بی‌سیم ارائه شده در آن به صورت گیرنده است و این پاور کیس توان شارژ کردن مستقیم آیفون ایکس از طریق ارتباط بی‌سیم را ندارد.

این محصول با عنوان Juice Pack Air for iPhone X شناخته شده است و قرار است در آینده‌ای نزدیک روانه بازار شود. گفتنی است که پاور کیس جدید Mophi از همین حالا تأییدیه‌های لازم را از WPC گرفته و در لیست محصولات مورد تائید آن قرار گنجانده شده است.

تا پیش از این نیز برند Mophi اکسسوری‌های مختلفی را برای مدل‌های دیگر آیفون نظیر آیفون 7، 7 پلاس، 8 و 8 پلاس تولید کرده بود که حالا این کمپانی اقدام به ارائه محصولی خاص برای پرچم‌دار آیفون‌های اپل کرده است. Mophie هنوز ادعایی در مورد تاریخ دقیق عرضه این محصول نکرده است، با این حال پیش بینی می‌شوند که پاور کیس مخصوص آیفون ایکس تا چند ماه دیگر آماده عرضه به بازار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373