لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل هنوز روند تولید تراشه‌های آیفون را شروع نکرده است

اپل هنوز روند تولید تراشه‌های آیفون را شروع نکرده است

 بر اساس گزارش جدید وب سایت Cult of mac که از منابع آگاه در اپل به دست آمده، شرکت اپل هنوز خود را برای تولید انبوه تراشه‌های اختصاصی آیفون‌ها آماده نکرده است.

تا به امروز تمامی تراشه‌های مربوط به پردازش مرکزی آیفون‌ها توسط اپل طراحی می‌شد، با این حال تولید انبوه این محصولات به عهده کارخانه‌های تایوانی و کره‌ای واگذار شده بود. کارخانه‌هایی نظیر سامسونگ و TSMC تا به امروز تراشه‌های سری A که در آیفون‌ها و آیپدها مورد استفاده قرار می‌گیرند را تولید می‌کنند.

این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش، برخی از خبرگزاری‌ها ادعا کردند که اپل تصمیم دارد تا در فرایند تولید انبوه سری آینده تراشه‌های آیفون‌ها، خودکفا شود و به احتمال زیاد تراشه‌های A13 را خودش تولید کند.

اما حالا بر اساس گزارش‌های به دست آمده از منابع آگاه در کمپانی اپل، این شرکت هنوز فناوری‌ها و تجهیزات کامل برای تولید انبوه تراشه‌های اختصاصی خود را ندارد و همچنان به کارخانه‌های دیگر وابسته است.

در چند سال گذشته اپل تصمیم داشته تا با خودکفایی در زمینه تولید قطعات، مشکلات بر سر راه برخی از زنجیره‌های تأمین را حل کند. این تصمیم از آنجایی نشات گرفت که رابطه اپل بارها به دلایل مختلف با شرکت‌های تأمین کنند بارها درگیر چالش‌های گوناگون شد. اپل در سال 2017 با شرکت‌هایی نظیر Imagination Technologies و همچنین کوالکام برای تأمین قطعات مربوط به پردازنده گرافیکی و تراشه مودم به مشکل برخورده بود.

همین مسئله در نهایت باعث شد تا اپل به فکر خودکفایی در زمینه تولید انبوه قطعات مربوط به محصولات خود بیافتد. لازم به یادآوری است که اپل هنوز توان تولید انبوه پنل‌های اولد را ندارد. به همین دلیل این شرکت برای تولید آیفون ایکس با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی همکاری می‌کند که همین مسئله باعث افزایش هزینه‌های اپل شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420