لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر احتمالی از ظاهر ایرپاد 3 لو رفت

تصویر احتمالی از ظاهر ایرپاد 3 لو رفت

اخیراً تصاویری مربوط به ظاهر ایرپاد 3 در شبکه‌های اجتماعی مختلف دست به دست می‌شود که طراحی احتمالی این محصول را نشان داده است.

تصویری که اخیراً توسط وب سایت 52audio منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا ایرپاد 3 را به‌عنوان نسل جدید هندزفری‌های میان رده خود تولید کند. این هندزفری جدید ظاهری شبیه به ایرپاد پرو دارد که در آن روکش‌های پلاستیکی حذف شده و طول گوشی‌های آن نیز کوتاه‌تر شده است.

ایرپاد 3 از لحاظ بدنه هر یک از گوشی‌ها و کیس داخلی شارژ شباهت بسیار زیادی به ایرپاد پرو دارد که در آن قابلیت حذف نویز اکتیو ارائه نشده است. البته شایعات تائید شده دیگر حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه ایرپاد 3 در تلاش است تا امکان اتصال روکش‌های سیلیکونی را به کاربران این محصولات ارائه دهد، با این حال روکش‌های سیلیکونی باید به‌صورت جداگانه خریداری و روی گوشی‌های آن قرار دهند.

تصاویر منتشر شده از کیس ایرپاد 3 نیز نشان دهنده آن است که شرکت اپل جای مناسب برای قرار گرفتن روکش‌های سیلیکونی را در نظر گرفته است، اما با این حال باید این روکش‌ها به‌صورت جداگانه خریداری شوند و روی دستگاه قرار گیرند.

پیش بینی‌های دیگر حاکی از آن است که ایرپاد 3 ادامه روند توسعه چیپ H1 در محصولات صوتی شرکت اپل خواهد بود و همانند ایرپاد 2 و ایرپاد پرو مجهز به ابزارهای هوشمند سازی روند انتشار و پخش محتوای صوتی است.

وب سایت انتشار دهنده این تصاویر ادعا می‌کند که ایرپاد 3 قرار است با برچسب قیمت 159 دلار و بدون تغییر نسبت به نسل‌های قبلی هندزفری‌های میان رده شرکت اپل آماده عرضه به کاربران شود. این وب سایت همچنین بر این باور است که شرکت اپل امکان پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با استاندارد QI را در این محصول قرار خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420