لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌های 2018 با پنل پشتی شیشه‌ای تولید می‌شوند

آیفون‌های 2018 با پنل پشتی شیشه‌ای تولید می‌شوند

 بر اساس گزارش تحلیلی اخیر منتشر شده توسط وب سایت TheVerge اپل تصمیم دارد تا آیفون‌های 2018 را با پنل پشتی شیشه‌ای تولید کند.

اپل تا پیش از این نیز در تولید هر سه مدل آیفون‌های 2017 از پنل پشتی شیشه‌ای استفاده کرده بود. مدیران اپل در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر علت این مسئله را امکان پشتیبانی از شارژ بی سیم و همچنین طراحی زیباتر عنوان کرده بودند. همین مسئله، سرنخ اصلی TheVerge برای پیش بینی در مورد حضور پنل‌های شیشه‌ای در آیفون‌های 2018 است.

نکته دیگر این است که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند که در کنفرانس جهانی موبایل از محصولات جدید خود رونمایی کردند، پرچم‌داران خود را با پنل پشتی شیشه‌ای تولید کرده بودند. از جمله کمپانی‌هایی که از این طراحی در تلفن‌های هوشمند خود استفاده کرده بودند می‌توان به نوکیا، سونی، سامسونگ، ایسوس، ال جی، هواوی و وان پلاس اشاره کرد که همگی از این طراحی اپل تقلید کرده بودند.

در حقیقت می‌توان به وضوح به این مسئله پی برد که دوران تولید تلفن‌های هوشمند با پنل آلومینیومی پایان یافته است و شرکت‌های تولید کننده محصولات پریمیوم از طراحی نوین استفاده می‌کنند. استفاده از پنل شیشه‌ای به جای پنل آلومینیومی علاوه بر ارائه قابلیت شارژ بی سیم با استاندارد Qi، امکان آنتن دهی بهتر، افزایش کیفیت بازدهی وای فای و بلوتوث را نیز به همراه دارد. همین مسئله می‌تواند به عنوان مهر تأییدی از تصمیم اپل برای تولید آیفون‌های 2018 با پنل پشتی شیشه‌ای به حساب آید.

این در حالی است که بسیاری از کاربران و تحلیل گران از آسیب پذیر بودن این طراحی در برابر ضربات احتمالی وارد شده به تلفن‌های هوشمند سخن میگویند؛ با این حال بسیاری از کمپانی‌های فعال درزمینهٔ تولید تلفن‌های هوشمند و از جمله آن‌ها اپل تصمیم به ارائه محصولات جدید خود با این مواد اولیه گرفته‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420