لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نکات پنهان در محصولات ارزان قیمت اپل چیست؟

نکات پنهان در محصولات ارزان قیمت اپل چیست؟

گزارش‌ها در مورد تصمیم اپل برای تولید و عرضه محصولات ارزان قیمت در سال 2018 به تازگی منتشر شده است.

بر اساس این گزارش‌ها اپل تصمیم دارد در سال جدید یک مدل ارزان قیمت از آیفون، آیپد و مک بوک ایر را تولید کند و قرار است این محصولات با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی موجود در بازار که باقیمتی پایین‌تر عرضه می‌شوند رقابت کنند. اپل در حقیقت با اقدام به این کار می‌تواند تعداد کاربران خود را افزایش دهد.

از طرفی تا به امروز دنیای تکنولوژی اپل را به عنوان شرکتی موفق در زمینه توسعه و ارائه تجربه کاربری بسیار مناسب می‌شناسند که تمامی محصولات این شرکت با عمر مفید بسیار بالا و همچنین کیفیت کاربری مناسب تولید می‌شوند. همین مسئله باعث شده تا قیمت محصولات اپل در مقابل دیگر محصولات مشابه، تا حدودی گران‌تر باشد.

در این میان یک سؤال مهم به وجود میاید که اپل چگونه می‌تواند بازار دستگاه‌های الکترونیکی ارزان قیمت را به همراه ارائه تجربه کاربری مناسب که این روزها تبدیل به امضای رسمی این کمپانی شده است، تصاحب کند.

در پاسخ به این سؤال باید در ابتدا توضیح داد که هدف اصلی اپل برای ارائه محصولات ارزان قیمت، متقاعد کردن کاربران به خرید محصولات پریمیوم و با کیفیت‌تر است. بسیاری از کاربران امروزی که تا به حال تجربه کار با محصولات اپل را نداشته‌اند، بر این عقیده هستند که این شرکت صرفاً برند خود را در کنار محصولات به فروش می‌رساند و هیچ قابلیت ویژه‌ای در ازای قیمت بالای این محصولات ارائه نمی‌شود. همین مسئله یکی از نکات پنهان تصمیم اخیر اپل برای تولید محصولات ارزان قیمت است؛ در حقیقت اپل می‌خواهد با ارائه این گونه از محصولات، دیدگاه منفی گران بودن دستگاه‌های اپل را از بین ببرد.

بدون شک، اپل با ارائه محصولات ارزان قیمت، تمامی کاربردهای دستگاه‌های گران قیمت خود را ارائه نخواهد داد. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که محصولات ارزان قیمت اپل محدودیت‌هایی عمدی از طرف اپل ارائه خواهند شد تا به جای افزایش تعداد کاربردها، کیفیت تجربه کاربری آن‌ها بهبود یابد.

برای مقایسه می‌توان تلفن‌های هوشمند اندرویدی را مثال زد. بسیاری از اپلیکیشن‌های ارائه شده در پلی استور برای تمامی تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارائه می‌شوند. این در حالی است که کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت با وجود امکان نصب اپلیکیشن‌های حرفه‌ای، توان استفاده و بهره‌وری کامل از آن را نخواهند داشت و دستگاه آن‌ها به طور مرتب در حین اجرای نرم افزار هنگ می‌کند.

همین مسئله می‌تواند نشان ای از تصمیم اپل برای محدود سازی محصولات ارزان قیمت باشد. پیش بینی می‌شود که دستگاه‌های ارزان قیمت اپل به طور عمدی امکان نصب اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای حرفه‌ای را نداشته باشند و فقط بتوانند تجربه کاربری مناسب برای اجرای نرم افزارهای عادی و روزمره را داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373