لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با کدام یک از محصولات خود کاربران را در سال 2018 هیجان زده می‌کند؟

اپل با کدام یک از محصولات خود کاربران را در سال 2018 هیجان زده می‌کند؟

 دو ماه از سال 2018 سپری شده و حالا روزهای ابتدایی ماه سوم این سال را سپری می‌کنیم. در عین حال اپل بر اساس رسم هر ساله خود رویدادها و کنفرانس‌های مختلفی را برای این سال آماده کرده است که به احتمال زیاد در آن‌ها محصولاتی جدید را رونمایی می‌کند.

در این میان یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که در ذهن بسیاری از کاربران و طرفداران محصولات و کمپانی اپل به وجود آمده، این است که این شرکت با کدام یک از محصولات خود دنیای فناوری را شگفت زده می‌کند. تا پیش از این و مشخصاً سال 2017، اپل با معرفی آیفون ایکس با قابلیت فیس آیدی تمامی توجه‌ها را به خودش جلب کرد؛ تا حدی که حتی دیگر محصولات این کمپانی نظیر مک بوک‌ها، هوم پاد، آیمک پرو و نسخه‌های جدید سیستم عامل آی او اس و مک او اس زیر سایه این تلفن هوشمند قرار گرفتند.

در ادامه 3 مورد از محصولات اپل که ممکن است سروصدای بیشتری در دنیای تکنولوژی به پا کنند را بررسی خواهیم کرد:

1.آیفون ایکس پلاس

شایعات قابل اعتماد همواره بر این تأکید داشته‌اند که اپل در سال جدید میلادی تصمیم به تولید نسخه پلاس آیفون ایکس دارد. بر اساس همین شایعات اپل در سال جدید آیفون ایکس پلاس را به همراه دو تلفن هوشمند دیگر روانه بازار می‌کند.

در این میان تنها مطلبی که تا به امروز در مورد این تلفن هوشمند می‌دانیم این است که نمایشگر آن قرار است با سایر 6.5 اینچ تولید شود و هنوز هیچ مطلبی در مورد قابلیت‌های جدید آن منتشر نشده است.

در صورتی که آیفون ایکس پلاس قرار باشد که به عنوان هیجان‌انگیزترین محصول اپل در سال جاری میلادی انتخاب شود، کوپرتینویی‌ها باید قابلیت‌های بیشتری را در آن بگنجانند و صرفاً به نمایشگر بزرگ‌تر اکتفا نکنند.

2.نسخه‌های جدید iOS، macOS و WatchOS

نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های شرکت اپل به طور حتم در جریان WWDC 2018 رونمایی خواهند شد و از همین حالا نیز تصاویر مفهومی و قابلیت‌های احتمالی آن‌ها سراسر خبرگزاری‌های حوزه تکنولوژی را پر کرده است.

در صورت وجود قابلیت‌های بسیار متفاوت و کاربردی در آی او اس 12، مک او اس 11 و همچنین واچ او اس 5، می‌توان امسال را سال موفقیت اپل در زمینه توسعه سیستم عامل و نرم افزار دانست.

3.سری محصولات ارزان قیمت

شایعات بسیاری در چند روز گذشته منتشر شده است که نشان از تلاش اپل برای تولید محصولات ارزان قیمت دارند. این محصولات شامل آیپد، مک بوک ایر و همچنین آیفون 6.1 اینچی با قیمت کمتر از بازه قیمت گذاری امروزی اپل هستند. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، ممکن است اپل بتواند در بازار تولید محصولات رده پایین و ارزان قیمت نیز جایگاه ویژه‌ای را به دست آورد و طی آن تعداد کاربران خود را افزایش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373