لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شماره سریال‌های محصولات اپل به‌صورت رندوم تعیین می‌شوند

شماره سریال‌های محصولات اپل به‌صورت رندوم تعیین می‌شوند

شرکت اپل از این پس تصمیم دارد تا روند تعیین شماره سریال‌های خود را به‌صورت رندوم و تصادفی انجام دهد تا از آن طریق فرمت شماره سریال‌ها تغییر کند.

تا پیش از این شرکت اپل از یک فرمت خاص برای تعیین شماره سریال‌های هر یک از دستگاه‌های خود استفاده می‌کرد، اما حالا در ایمیل اخیری که شرکت اپل به نمایندگان رسمی Apple Care Plus فرستاده اعلام کرده که از اوایل سال 2021 میلادی فرمت‌های مربوط به تعیین شماره سریال حذف شده و شماره‌های سریال به‌صورت رندوم طراحی و انتخاب خواهند شد. این شرکت تأکید کرده که سریال نامبرهای جدید به‌صورت رندوم شامل یک مجموعه هشت تا 14 تایی از کاراکترهای مختلف خواهد بود که هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ساخت و نوع محصول روی آن درج نشده است.

اپل اعلام کرده که روند استفاده از این کدها از اوایل سال 2021 میلادی آغاز می‌شود و IMEI مشمول این تغییرات نخواهد شد. تمامی دستگاه‌های اپل نیز قرار است از این پس مشمول این قانون شوند و تغییرات جدیدی در روند شماره سریال آن‌ها ایجاد شود.

گفتنی است که شرکت اپل تمامی محصولات خود را تا به امروز با یک فرمت مشخص بر اساس نوع، کارخانه ساخت و موارد دیگر طراحی و توسعه می‌داد که حالا این روند به‌طور کامل متوقف شده است.

شرکت اپل در حال حاضر با تعیین شماره سریال بر اساس نوع ساخت و موارد دیگر اطلاعات زیادی را به کاربران و فروشندگان ارائه می‌دهد و حالا تصمیم دارد تا با توقف روند تعیین شماره‌ها با این فرمت این اطلاعات را به‌صورت محرمانه نگه دارد و آن‌ها را با کاربران به اشتراک نگذارد.

این اطلاعات همچنین قرار است برای تمامی دستگاه‌های شرکت اپل اعمال شود و اپل آن را به یک دستگاه مشخص از نوعی خاص محدود نکرده است. پس تمامی دستگاه‌های معرفی شده از اوایل سال 2021 میلادی به بعد مبتنی بر شماره سریال‌های رندوم خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420