لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس همچنان موفق و در حال شکست رکوردها است!

آیفون ایکس همچنان موفق و در حال شکست رکوردها است!

 پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند اپل با عنوان آیفون ایکس – iPhone X در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر با شگفتی‌ها و قابلیت‌های جدید و نوآورانه معرفی شد.

از زمان معرفی این محصول در شهریور سال گذشته تا به امروز، شایعات و پیش بینی‌های زیادی علیه موفقیت آن منتشر شد. در آن ابتدا بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که قیمت بالای این محصول می‌تواند تأثیر منفی روی تمایل کاربران برای خرید این محصول بگذارد، با این حال این محصول توانست یکی از عوامل مهم افزایش درامد اپل در سه ماهه پایانی سال 2017 باشد.

اما در هفته‌های گذشته، شایعات بیشتر روی کاهش میزان تقاضا برای خرید آیفون ایکس در بازار متمرکز شده است. این شایعات ادعا می‌کنند که اپل در سال جدید نمی‌تواند به اندازه سال 2017 میلادی آیفون ایکس بفروشد. همین مسئله در نهایت باعث شده تا تمایل سامسونگ برای تأمین پنل اولد به کار رفته در این محصول کاهش پیدا کند و در نتیجه آن، آیفون ایکس شاهد شکستی بزرگ خواهد بود.

این در حالی است که گزارش تحلیلی وب سایت fortune نشان می‌دهد که آیفون ایکس نه تنها یک محصول موفق است، بلکه همچنان در حال شکستن رکوردهای جدید است. فورچون برای این ادعای خود چند دلیل مهم آورده است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

1.کاربران آیفون به طور متوسط هر 12 تا 18 ماه تصمیم به ارتقای تلفن هوشمند خود می‌کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران در حال حاضر تصمیم به ارتقای آیفون 7، 7 پلاس یا آیفون 8 و نسخه پلاس آن نداشته باشند. به همین دلیل برای نظر دادن در مورد کاهش میزان فروش آیفون‌ها کمی زود است!
2.بسیاری از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند به تازگی اقدام به تقلید از آیفون ایکس کرده‌اند، همین مسئله به احتمال زیاد باعث دلسرد شدن طرفداران اندروید خواهد شد و کاربران این پلتفرم به آیفون ایکس مهاجرت خواهند کرد
3.شایعات ادعا می‌کنند که اپل در سال 2018 تصمیم دارد تا طراحی آیفون ایکس را روی هر سه مدل آیفون خود اعمال کند. این مسئله به خودی خود می‌تواند نشانه از موفقیت آمیز بودن آیفون ایکس باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373