لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید اپل مپس با بهبود راهنمایی مسیرها منتشر شد

آپدیت جدید اپل مپس با بهبود راهنمایی مسیرها منتشر شد

 اپل به تازگی نسخه بهبود یافته اپل مپس را منتشر کرده است که طی آن سیستم مسیریابی و راهنمای جاده‌ها برای کاربران بهبود یافته است.

اپل مپس جدید شامل بهبودهایی در زمینه مسیریابی ترانزیت و راهنمای انتخاب مسیرها است که به تازگی توسط توسعه دهنده‌های اپل منتشر شده است. قابلیت مسیریابی ترانزیت یا transit directions از سال 2015 برای چند شهر خاص ارائه شده بود که حالا اپل در آپدیت جدید آن را گسترش داده است و می‌تواند اطلاعات بهتری را به کاربران سراسر جهان ارائه دهد.

گسترش هرچه بیشتر این قابلیت در سرویس نقشه یابی اپل باعث می‌شود تا این سرویس بتواند به عنوان یکی از رقیب‌های اصلی گوگل مپس شناخته شود و بتواند رضایت بیشتری از کاربران را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، قابلیت راهنمای جاده‌ها از این پس برای چندین کشور دیگر نیز ارائه شده است. این قابلیت هم‌زمان با آی او اس 11 عرضه شده بود که تنها در آمریکا و چین پشتیبانی می‌شد. اما حالا این قابلیت قرار است در آمریکای جنوبی، اتریش و سوئیس نیز پشتیبانی شود. پس از این آپدیت، به طور کل قابلیت یاد شده در 14 کشور دنیا ارائه خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که اپل چه زمانی تصمیم به عرضه این قابلیت در کشورهای خاورمیانه‌ای و از جمله آن ایران دارد. با این حال اپل تصمیم دارد تا با گسترش کاربری اپل مپس، این سرویس را به یک رقیب اصلی برای اپلیکیشن‌های مشابه نظیر ویز و Google Maps معرفی کند.

مهم‌ترین مشخصه اپل مپس در کیفیت کاربری آن و سازگاری هر چه بهتر آن در دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس، نظیر آیفون، آیپاد و آیپد خلاصه می‌شود. همین مسئله می‌تواند به عنوان مهم‌ترین برگ برنده اپل مپس در برابر رقبای خود عنوان شود و بتواند در آینده‌ای نزدیک گوی رقابت را در میان دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس از این سرویس‌ها برباید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420