لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی کیف پول Ledger مدل Nano S

بررسی کیف پول Ledger مدل Nano S

کیف پول سخت افزاری Ledger مدل Nano S برای حفظ ارزهای دیجیتال، امنیت، مدیریت و رشد دارایی کاربران ارزهای مختلف طراحی شده است.

این کیف پول رمز ارز به شما کمک می‌کند تا از مالکیت واقعی و کنترل رمزنگاری خود لذت ببرید.

به طور کلی Ledger Nano S یکی از مطمئن‌ترین کیف پول‌های رمز نگاری است. دارای یک لایه امنیتی اضافه بوده که برای آن به یک پین کد و یک عبارت بازیابی 24 کلمه‌ای نیاز هست. همچنین این کیف پول از مواد بادوام ساخته شده و در مقابل آسیب فیزیکی مقاوم است.

کیف پول سخت افزاری لجر به همراه Ledger Live به کاربر اجازه می‌دهد تا تمام رمزنگاری خود را ایمن و کنترل کند.

Ledger Live یک اپلیکیشن رابط کیف پول سخت افزاری برای کاربران Ledger Nano X، Ledger Nano S و Ledger Blue است. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا سخت افزار و دارایی ارز رمزنگاری خود را مدیریت کنند. همچنین Ledger Live از Ledger Nano S و Ledger Nano X پشتیبانی کرده، همچنین این اپلیکیشن به طور رایگان برای کاربران کیف پول لجر قابل دسترسی است.

افرادی که صاحب و مالک رمزنگاری یا یک کلید خصوصی هستند، این کیف پول بهترین و بالاترین سطح حفاظت از این کلید را در یک تراشه امن و معتبر ارائه می‌دهد.

کیف پول لجر مدل Nano S از Bitcoin، Ethereum، XRP، Bitcoin Cash، EOS، Stellar و پول‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند. می‌توانید با امنیت روی این کیف پول اپلیکیشن‌های خود را Install & Uninstall کرده تا ظرفیت مورد نیاز خود را بهینه کنید.

این کیف پول فقط برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال بوده و برای استخراج مناسب نیست. برای اتصال Nano S به کامپیوتر و گوشی هوشمند به کیت OTG نیاز دارید.

این کیف پول سازگار با کامپیوترهای رومیزی 64 بیتی مبتنی بر ویندوز 8+، macOS 10.10+, و لینوکس به طور بی‌سیم و با تلفن هوشمند اندروید 7+ بوده ولی با مک مبتنی بر پردازنده ARM سازگار نیست.

کیف پول سخت افزاری لجر را هرگز از فروشگاه‌های شخص ثالث مثل Ebay یا Amazon یا موارد مشابه خریداری نکنید، زیرا اگر هنگام خرید Ledger ریست نشود، تمام سرمایه شما دزیده می‌شود.

قابل ذکر است که هکرها می‌توانند به با نفوذ به پایگاه داده‌های لجر به اطلاعات آن دسترسی یابند.

اطلاعات محرمانه کاربر هرگز در معرض دید قرار نمی‌گیرند. این اطلاعات داخل یک محیط کاملاً جدا شده و با کد پین قفل و ایمن می‌شود.

Ledger Nano S از استاندارد احراز هویت دومین فاکتور جهانی FIDO در Google، Dropbox، GitHub یا Dashlane پشتیبانی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373