لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس در تست‌های بنچمارک گلکسی اس 9 را شکست داد!

آیفون ایکس در تست‌های بنچمارک گلکسی اس 9 را شکست داد!

پرچم‌دار گلکسی‌ها به تازگی رونمایی شده است و حالا تست‌های بنچمارک نشان می‌دهند که گلکسی اس 9 در برابر آیفون ایکس به طور کامل شکست خورده است.

در تست‌های بنچمارک منتشر شده توسط AnandTech، مشخص شده است که پردازنده A11 آیفون ایکس قدرت بیشتری نسبت به اکسینوس 9810 به کار رفته در گلکسی اس 9 دارد. جالب اینجا است که در نتایج این تست‌ها گلکسی اس 9 حتی قدرت پرداز پایین‌تری نسبت به آیفون 7 با تراشه A10 از خود نشان داده است و در حقیقت دو نسل از آیفون‌های امروزی عقب‌تر است.

سامسونگ در تولید گلکسی اس 9 از دو تراشه متفاوت بر اساس مناطق فروش استفاده کرده است. نسخه آمریکای شمالی این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 845 ساخت کمپانی کوالکام استفاده می‌کند. در حالی که در کشورهای دیگر، این تلفن هوشمند با اکسینوس 9810 ساخت خود شرکت سامسونگ عرضه می‌شود. اکسینوس 9810 بازدهی بهتری نسبت به اسنپدراگون 845 از خود نشان داده است با این حال هر دو پردازنده در برابر A11 اپل قدرت پایین‌تری را از خود به ثبت رسانده‌اند.

برای مثال در تست پردازش تک هسته‌ای GeekBench اکسینوس 9810 به کار رفته در گلکسی اس 9 امتیاز 3724 تا 3440 را به ثبت رسانده است. در حالی که تراشه A11 Bionic به عنوان پرچم‌دار پردازنده‌های کم مصرف اپل، امتیاز 3958 و 4630 را برای خود به ثبت رسانده است.

تست‌های WebXPRT نیز پردازنده به کار رفته در آیفون ایکس توانسته امتیاز بهتری برای نمایش و اجرای جاوا اسکریپت و HTML5 را برای خود به ثبت برساند و اکسینوس 9810 سامسونگ با اختلاف بسیار بیشتری در پایین جدول این تست‌ها قرار گرفته است.

به طور کل با توجه به این داده‌های به دست آمده می‌توان به این نتیجه رسید که محصولات جدید شرکت سامسونگ، حتی توان رقابت با آیفون 7 که دو سال پیش و مشخصاً در سال 2016 معرفی شد را ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373