لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اقدام جدید دولت آمریکا برای گران کردن محصولات اپل

اقدام جدید دولت آمریکا برای گران کردن محصولات اپل

 رئیس جمهور آمریکا به تازگی اقداماتی در زمینه ممنوعیت ورود مواد اولیه گرفته است که در صورت اجرایی شدن آن، قیمت محصولات اپل افزایش خواهد یافت.

وی به تازگی ادعا کرده که تصمیم دارد تا مالیاتی قابل توجه برای واردات مواد اولیه استیل و آلومینیوم در نظر بگیرد. بر همین اساس، دولت آمریکا قرار است برای مواد مبتنی بر فولاد ضد زنگ 25 درصد و برای مواد مبتنی بر آلومینیوم 10 درصد مالیات دریافت کند.

از آنجایی که در تمامی محصولات اصلی اپل، شامل کامپیوترهای مک، تلفن‌های هوشمند آیفون، تبلت‌های آیپد و همچنین ساعت‌های هوشمند اپل واچ از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ به عنوان مواد اولیه ساخت بدنه استفاده می‌شود، قانون جدید رئیس جمهور آمریکا می‌تواند قیمت محصولات اپل را در آینده افزایش دهد.

برای درک بهتر این موضوع می‌توان به کامپیوترهای مک و آیفون‌ها اشاره کرد که همگی از بدنه آلومینیومی تولید می‌شوند. همین مسئله باعث شده تا این محصولات وابستگی شدیدی به آلومینیوم و فولاد ضد زنگ به عنوان مواد اولیه داشته باشند. به طور متوسط، 3660 گرم آلومینیوم و استیل برای ساخت هر یک از این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این مسئله می‌تواند روی قیمت محصولات اپل و بسیاری از کمپانی‌های فعال در زمینه تولید محصولات رایانه‌ای تأثیر بگذارد.

چالش‌ها برای افزایش قیمت دستگاه‌های تولید شده توسط اپل در حالی مطرح می‌شوند که شایعات اخیر نشان می‌دهند که این شرکت تصمیم دارد تا محصولاتی نظیر آیفون و آیپد را با قیمت پایین‌تری تولید و عرضه کند. بر اساس این شایعات، اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی از یک سری محصولات رده پایین و مقرون به صرفه در کنار پرچم‌داران 2018 خود رونمایی کند.

با این حال باید منتظر بود و دید که آیا سیاست‌های منطقه‌ای و سیاسی در آمریکا روی قیمت نهایی مصرف کننده محصولات اپل تأثیر می‌گذارد یا خیر

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420