لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی و بررسی اپل پنسل پرو

معرفی و بررسی اپل پنسل پرو

اپل پنسل پرو یک قلم هوشمند مخصوص آیپد پروهای مجهز به چیپ M4 و آیپد ایر های مجهز به چیپ M2 می باشد که به صورت همزمان با اپل پنسل پرو در کنفرانس بهار 2024 اپل رونمایی شدند. پس از سال ها تکامل و توسعه قلم های هوشمند اپل در تعامل با نسل های مختلف آیپد، شرکت اپل در سال 2024 اپل پنسل پرو را با ویژگی های بی سابقه به بازار دیجیتال عرضه نمود.

برخی از ویژگی های اپل پنسل پرو بسیاری از ایده های خلاقانه طراحان و کاربران حرفه ای آیپد را به واقعیت تبدیل می کند و به ابتکار عمل های کاربر جنبه شهودی تری می دهد و این قلم کارهایی فراتر از یک نوت گذاری ساده در محیط برخی اپلیکیشن ها است.

در طراحی که شرکت اپل از پنسل پرو انجام داده، اپل پنسل پرو تمامی قابلیت های اپل پنسل نسل 2 و USB-C را در این نسل از قلم های هوشمند گنجانده و در کنار این ویژگی ها قابلیت های متنوع و جذابی را به محصول افزوده است، که به شرح زیر می باشد:

  • قابلیت Squeeze

    یکی از قابلیت‌های جدید اپل پنسل پرو، تشخیص فشار روی بدنه‌ی آن است که با نام Squeeze شناخته می‌شود. با فشار دادن بدنه‌ی این قلم، پالتی از ابزارها ظاهر می‌شود که به شما اجازه می‌دهد کارهای مختلفی مثل تغییر ابزار، ضخامت خطوط و تغییر رنگ‌ها را انجام دهید. توسعه‌دهندگان می‌توانند عملکرد این ویژگی را در اپلیکیشن‌های خود شخصی‌سازی کنند.

  • قابلیت Barrel Roll

    ژیروسکوپ های قوی در اپل پنسل امکان تشخیص چرخش قلم در دست را دارد، بدین معنا که با چرخاندن اپل پنسل در دست میزان تیزی و تراکم رنگ قلم در زمان طراحی تغییر می کند.

  • قابلیت Haptic Feedback

    ویژگی بسیار جذاب اپل پنسل پرو امکان پاسخ دهی به دستورات کاربر از طریق انتقال لرزش های کوچک به انگشتان کاربر است و مطلع ساختن کاربر از اعمال دستوراتی که از طریق انگشتان به قلم انتقال داده است.

  • از طرف دیگر ویژگی هاور اپل پنسل که در نسل های قبلی قلم های هوشمند اپل وجود داشت را می توان در اپل پنسل پرو مشاهده کرد، هاور اپل پنسل قابلیتی برای نمایش محلی که اپل پنسل روی صفحه نمایش فرود خواهد آمد در قالب یک سایه برجسته روی صفحه نمایش می باشد و دقت کار با قلم را دو چندان می سازد.
  • شارژ و اتصال

    اپل پنسل پرو به‌صورت مغناطیسی به لبه‌ی آیپد پرو M4 یا آیپد ایر M2 متصل می‌شود و این اتصال، امکان شارژ و جفت‌شدن خودکار را فراهم می‌کند. آیپد پرو ۲۰۲۴ درگاه مغناطیسی جدیدی دارد که به‌طور خاص برای اپل پنسل پرو طراحی شده‌ است.

  • قابلیت Find My

    اپل پنسل پرو با ویژگی‌های جدیدی مثل پشتیبانی از Find My، بازخورد لرزشی و حساسیت به فشار، از هر زمان دیگری کاربردی‌تر شده است.

قیمت خرید اپل پنسل پرو از طریق لینک زیر در سایت ان آی سی فراهم شده است

https://www.apple-nic.com/store/ipad/accessories-ipad/smart-pencil/apple-pencil-pro

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427