لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس با کیفیت‌ترین دوربین را در میان تلفن‌های هوشمند دارد

آیفون ایکس با کیفیت‌ترین دوربین را در میان تلفن‌های هوشمند دارد

 بر اساس جدیدترین نتایج به دست آمده از نظر سنجی‌ها، دوربین آیفون ایکس بیشترین رضایت را در میان کاربران و مصرف کنندگان داشته است.

این اطلاعات در وب سایت consumerreports منتشر شده است که در طی آن مشخص شده که تعداد کاربرانی که از دوربین آیفون ایکس رضایت دارند، بیشتر از کاربران تلفن‌های هوشمند دیگر است و به طور کل، دوربین‌های تمامی سری محصولات آیفون، کیفیت بهتری نسبت به دیگر محصولات مشابه داشته‌اند.

در این نظر سنجی معلوم شده که تمامی مدل‌های آیفون بیشترین درصد رضایت از دوربین تلفن هوشمند خود را دارند. بر همین اساس، رتبه بندی رضایت مصرف کنندگان از دوربین تلفن‌های هوشمند به شرح زیر است:

1.آیفون ایکس
2.آیفون 8
3.آیفون 8 پلاس
4.گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ
5.آیفون 7
6.آیفون 6 اس پلاس
7.گلکسی اس 8
8.گلکسی نوت 8
9.آیفون 7 پلاس
10.گلکسی اس 8 اکتیو

لیست بالا نشان می‌دهد که اپل با تولید دوربین آیفون ایکس با سنسور 12 مگا پیکسلی توانسته بیشترین میزان رضایت از کاربران را به خود جلب کند.دوربین‌های دوگانه آیفون‌های جدید به سنسورهای تله فوتو و وایدانگل و همچنین قابلیت‌هایی نظیر حالت پرتره باعث شده تا این سری از تلفن‌های هوشمند به ابزارهایی کارآمد برای عکاسی حرفه‌ای و شخصی تبدیل شوند.

بر همین اساس، اپل با تولید آیفون‌ها نه تنها توانسته در زمینه قابلیت‌ها گوی رقابت را از شرکت‌های دیگر نظیر سامسونگ و سونی برباید، بلکه محصولاتی ویژه را برای گرفتن تصاویر خاطر انگیز و زیبا تولید کند.

اپل همواره تلاش کرده تا در تبلیغات اخیر خود قابلیت‌های مختلف دوربین آیفون‌های جدید را به کاربران نشان دهد تا آن‌ها با استفاده از این تلفن هوشمند بتوانند تصاویر حرفه‌ای‌تر و بهتری را ثبت کنند. همین مسئله باعث شده تا آیفون‌های اپل یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند برای عکاس‌های حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420