لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خالق جیلبریک در مورد نصب الکترا روی iOS 11 هشدار داد

خالق جیلبریک در مورد نصب الکترا روی iOS 11 هشدار داد

 نسخه جیلبریک شده iOS 11 دیروز منتشر شده است و بسیاری از کاربران این نسخه از سیستم عامل تصمیم به نصب آن گرفته‌اند.

این در حالی است که جی فری من (Jay Freeman) که در اینترنت با نام مستعار Saurik در اینترنت فعالیت می‌کند در مورد این نسخه جیلبریک شده هشدار داده است و از کاربران خواسته تا این نسخه را با احتیاط روی دستگاه‌هایشان نصب کنند.

وی که تا پیش از این به عنوان خالق اپ استور متفرقه سایدیا شناخته می‌شد، حالا اعلام کرده که نصب این اپلیکیشن روی دستگاه‌های آی او اس ممکن است روی دستگاه‌ها تاثیر منفی بگذارد. فری من ادعا کرده که تمامی پکیج‌های ارائه شده در سایدیا را روی تمامی دستگاه‌های اپل تست نکرده و ممکن است این مسئله باعث اختلال در کارکرد دستگاه شود. وی اعلام کرده که بسیاری از پکیج‌های ارائه شده در سایدیا صرفاً از روی کد منبع برای ARM64 کامپایل شده است و موارد ارائه شده در ریپروزیتوری ها به هیچ وجه پچ نشده‌اند و برای اجرای در دستگاه‌هایی نظیر آیفون ایکس بهبود نیافته‌اند.

فری من در ادامه گفت که در آینده‌ای نزدیک ممکن است برای تعدادی محدود از پکیج‌های ارائه شده در سایدیا، بهبودهای نرم افزاری و آپدیت‌های گوناگون بیاید با این حال تمامی موارد ارائه شده در این اپ استور و ریپوزیتوری های آن قرار نیست برای دستگاه‌های جدید بهبود یابند.

Saurik تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که جیلبریک آیفون و سیستم عامل آی او اس، روشی مرده به حساب میاید و استفاده از آن برای دستگاه‌های جدید به هیچ وجه توجیه ندارد. از مهم‌ترین دلایل این مسئله می‌توان به محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل برای جیلبریک، گسترش قابلیت‌های آی او اس های جدید که آن‌ها را بی‌نیاز از جیلبریک می‌کند و همچنین عدم پشتیبانی و سازگاری بسته‌های نرم افزاری جدید در سایدیا برای دستگاه‌های جدید عنوان کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420