لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پاوربانک اختصاصی برای آیفون ۱۲ را آماده عرضه می‌کند

اپل پاوربانک اختصاصی برای آیفون ۱۲ را آماده عرضه می‌کند

 شایعاتی که اخیراً منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای ساخت یک پاوربانک مبتنی بر سیستم ارتباطی مگ سیف است و آن را در بهار 2021 آماده عرضه به کاربران می‌کند.

در این شایعات مشخص شده که شرکت اپل در تلاش است تا یک پاور بانک مبتنی بر سیستم ارتباطی مگ سیف را برای آیفون ۱۲ آماده عرضه به بازار کند.

شایعات مربوط به تلاش اپل برای توسعه پاور بانگ مبتنی بر سیستم ارتباطی مگ سیف اولین بار توسط وب سایت Macrumors منتشر شده است. در این شایعات مشخص شده بود که شرکت اپل در توسعه دومین نسخه بتای آی او اس 14.5 اقدام به استفاده از نام Battery Pack به عنوان یکی از محصولات جانبی و اکسسوری‌های ویژه آیفون ۱۲ کرده است.

پس از انتشار این شایعات وب‌سایت‌های دیگر نظیر 9to5mac از نام‌هایی نظیر MagSafe Battery برای نام‌گذاری پاور بانک آیفون ۱۲استفاده کردند.

«استیو موزر» انتشار دهنده شایعات مربوط به پاور بانک مبتنی بر سیستم ارتباطی مگ سیف در وب‌سایت Macrumors اعلام کرده که این پاوربانک امکان شارژ تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ را دارد. علاوه بر این، او اعلام کرده که این پاور بانک امکان شارژ باتری تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ را تا حداکثر ۹۰ درصد دارا است.

احتمال آن می‌رود که شرکت اپل این پاور بانک‌های اختصاصی را در سه سایز مختلف همراه با ظرفیت‌های متفاوت و برای مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ آماده عرضه بازار کند. هر یک از این سایزها امکان کارکرد با مدل‌هایی مشخص از آیفون ۱۲ و تلفن‌های هوشمند با سیستم ارتباطی مگ سیف را دارا خواهند بود.

در صورت صحت داشتن شایعات مربوط به پاور بانک مگ سیف پیش‌بینی می‌شود که اپل محصولات یاد شده را در جریان کنفرانس ماه مارس خود آماده رونمایی کند و پس از آن فرآیند عرضه این اکسسوری به بازار جهانی آغاز شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420