لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتشار iOS 17.0.3 | حل مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو

انتشار iOS 17.0.3 | حل مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو

اپل در روز چهارم اکتبر 2023 نسخه جدید از سری iOS 17 را برای گوشی های آیفون منتشر نمود در این نسخه تمرکز روی برخی مشکلات ایجاد شده در ناهماهنگی با سخت افزار آیفون 15 و آیفون 15 پرو و مشکل داغ شدن آیفون 15 پرو است.
این به روزرسانی نرم افزاری شامل بهبود وضعیت عملکرد امنیتی آیفون و رفع باگ های حساس و حیاتی در این زمینه است، از سوی دیگر یکی از مسائلی که آیفون 15 پرو با آن مواجه است مشکل داغ کردن گوشی در زمان کار سنگین با برخی از اپلیکیشن ها هست که با توجه به فلزی بودن فریم و بدنه آیفون می تواند برای کاربر آزار دهنده باشد از این رو در نسخه جدید تلاش شده تا عملکرد نرم افزاری در تعامل با پردازنده قدرتمند A17 بهبود یابد.

حل مشکل داغ شدن آیفون ۱۵ پرو با ios 17.0.3

سیستم عامل جدید iOS 17.0.3 باگ های مرتبط با برخی اپلیکیشن های تجاری را بر طرف نموده و نصب و پشتیبانی از این نوع اپلیکیشن ها میسر شده است. همچنین برخی از باگ های مرتبط با مدیریت شبکه Wi-Fi و برخی از اشکالات در اعلام برخی رویدادها روی Calendar در این سیستم عامل جدید در iPhone 15 رفع شده است.
مشکل دیگر در iPhone 15 و iPhone 15 Pro عدم امکان ثبت نام در برخی از اپلیکیشن های مدیریتی بوده که در این به روز رسانی دسترسی و روند سریع و روان تری برای راه اندازی این دست از اپلیکیشن ها طراحی و به روز شده است.
سیستم عامل جدید برای آیفون های XS به بعد از طریق مسیر زیر
Setting App Under General –> Software Update
در دسترس است.
به این نکته نیز باید توجه داشت که امکان Downgrade از iOS 17 به iOS 16 از طرف شرکت اپل متوقف شده و از این تاریخ به بعد سیستم عاملی که برای آیفون اجازه ورود به پیدا می کند، سیستم عامل iOS 17.0.2 به بعد است. پیش بینی ها مبنی بر این است که اپل تا ماه آینده نسخه iOS 17.1 را برای آیفون عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420