لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک‌های آینده با کیبورد لمسی مجهز به پنل اولد تولید می‌شوند

مک بوک‌های آینده با کیبورد لمسی مجهز به پنل اولد تولید می‌شوند

 موج ثبت پتنت‌های مختلف اپل شروع شده است و حالا این شرکت در کنار ثبت پتنت داک شارژ اپل واچ، یک پتنت دیگر نیز برای مک بوک‌های آینده را به ثبت رسانده است که طی آن این محصولات مجهز به یک کیبورد لمسی با پنل اولد خواهند شد.

این پتنت در حقیقت نشان می‌دهد که اپل در آینده تصمیم به حذف کامل کیبوردهای فیزیکی در مک بوک‌ها دارد و به جای آن قرار است از یک نمایشگر اولد با رابط لمسی استفاده است کند. در صورت به حقیقت پیوستن این مسئله، می‌توان امیدوار بود که مک بوک‌های آینده به دستگاه‌هایی تاشو به همراه دو نمایشگر تبدیل خواهند شد که بخش پایینی آن‌ها در کنار نمایش موارد گوناگون توان استفاده از رابط لمسی را به macOS میاورد.

این قابلیت همچنین باعث می‌شود تا پنل پایینی مک بوک‌ها به یک ترک پد بزرگ تبدیل شود که از طریق آن کاربر بدون احتیاج به ماوس بتواند تمامی کارهای خود را در سیستم عامل مک او اس انجام دهد.

اخبار مربوط به این پتنت برای اولین بار توسط وب سایت Apple Insider منتشر شده است که نشان می‌دهد که اپل با عرضه مک بوک‌های 2016، 2017 و احتمالاً 2018، تازه اول یک مسیر طولانی برای تولید محصولات قدرتمند و با کیفیت است. در مک بوک‌های اخیر، اپل از یک رابط لمسی بسیار ساده با عنوان تاچ بار استفاده کرده است. این در حالی است که اپل می‌تواند در آینده‌ای نزدیک با گسترش این رابط، یک محصول قدرتمند و کاربردی را تولید کند.

تا به امروز تحلیلگران زیادی سؤال‌هایی در مورد اینکه چرا اپل مک بوک‌هایی با رابط لمسی تولید نمی‌کند را مطرح کرده‌اند. این در حالی است که بسیاری از رقبای اپل تا به امروز دستگاه‌های ویندوزی با نمایشگر لمسی را به بازار عرضه کرده‌اند.

پتنت جدید اپل برای مک بوک می‌تواند نشانه‌ای از تلاش اپل برای ارائه پاسخی رقابتی به قابلیت‌های یاد شده در کامپیوترهای ویندوزی باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373