لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کونامی در مورد حذف PES 2019 از پلی استیشن پلاس توضیح داد

کونامی در مورد حذف PES 2019 از پلی استیشن پلاس توضیح داد

 هفته گذشته بود که اطلاعات مربوط به بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه جولای سال 2019 منتشر شده که در میان آن‌ها بازی پرطرفدار PES 2019 نیز در میان آن‌ها حضور داشت که این بازی در مدت زمانی کوتاه پس از انتشار این اطلاعات از سرویس پلی استیشن پلاس حذف شده بود.

بر این اساس شرکت کونامی در مورد حذف این بازی از سری بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس توضیح داده است. این کمپانی اعلام کرد که این تصمیم از طرف شرکت کونامی گرفته نشده بود و خود شرکت سونی اقدام به توقف عرضه بازی در سرویس پلی استیشن پلاس کرده است.

شرکت سونی نیز اعلام کرده که این تصمیم از طرف خودش گرفته شده است و به جای آن بازی دیگر یعنی Detroit: Become Human در آن جایگزین شده بود. کونامی و شرکت سونی توضیحات دیگری در این زمینه نداده‌اند و هنوز معلوم نیست که این بازی به چه دلیلی از سرویس پلی استیشن پلاس حذف شده است.

حذف PES 2019 در حالی از سونی انجام شده بود که بسیاری از کاربران پلی استیشن پلاس برای اجرای آن در مدت زمان مشخص تصمیم به خرید سرویس پلی استیشن پلاس کرده بودند و حالا مشخص شده است شرکت سونی به دلیل محدودیت‌های خود اقدام به حذف این بازی از سرویس پلی استیشن پلاس کرده و عنوان بازی دیگری را جایگزین آن کرده است.

PES 2019 یکی از پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین بازی‌های ارائه شده برای کنسول‌های بازی نسل جدید بوده و احتمالاً سونی به دلیل مسائل تجاری تصمیم به حذف آن از سرویس یاد شده گرفته است. با این حال بسیاری از سونی را به تجارت غیرمنصفانه برای حذف این بازی از پلی استیشن پلاس متهم کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427