لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت مک او اس 11.2.1 خطاهای پیشین در مورد نصب را برطرف می‌کند

آپدیت مک او اس 11.2.1 خطاهای پیشین در مورد نصب را برطرف می‌کند

آپدیت مک او اس بیگ سور 11.2.1 به تازگی از طرف شرکت اپل آماده عرضه شده که خطاهای مربوط به نصب را برطرف می‌کند.

بسیاری از کاربران تا پیش از این گزارش‌های را در مورد خطا در زمان نصب مک او اس بیگ سور منتشر کرده بودند. بر این اساس هنگام ارتقا مک او اس بیگ سور به دلیل کافی نبودن فضای ذخیره سازی، خطایی رخ داده که مشکلاتی ایجاد می‌کند. برخی از کاربران ادعا کرده بودند که مشکل یاد شده باعث شده تا برخی از اطلاعات آن‌ها در مک بوک‌ها با مشکل مواجه شود و دیگر در دسترس نباشد و آن‌ها نیاز به نصب تمیز یا Clean Install سیستم عامل داشته باشند.

در عین حال مراجعه به بخش آپدیت نمی‌تواند فضای خالی را قبل از شروع نصب بررسی کند که در نهایت منجر به از دست رفتن اطلاعات می‌شود.

این مشکل در آپدیت مک او اس 11.2.1 جدید برطرف شده است. این آپدیت جدید قبل از شروع نصب به‌درستی فضای ذخیره سازی موجود را بررسی می‌کند و از خطاهای پیشین جلوگیری می‌کند.

با این آپدیت در صورتی که فضای ذخیره سازی کافی نداشته باشید، پیغامی ارائه می‌دهد که فضای کافی مورد نیاز کاربر را برای ارتقا سیستم عامل نشان می‌دهد. همچنین کاربر متوجه می‌شود که چه مقدار فضا برای نصب مک او اس 11.2.1 نیاز دارد.

در آپدیت مک او اس بیگ سور 11.2.1 همچنین مشکل شارژ مک بوک برطرف شده است. این آپدیتمشکلی که مانع از شارژ باتری در برخی مدل‌های مک بوک پرو 2016 و 2017 می‌شود را رفع کرده است. برخی از کاربران مشکلی را تجربه کرده بودند که باتری مک آن‌ها فقط یک درصد شارژ می‌شد.

این آپدیت از همین حالا برای تمامی کاربران آماده عرضه شده است و می‌توان آن را از طریق منابع تائید شده شرکت اپل در کامپیوترهای مک دانلود و نصب کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373