لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ژانویه 2020 مشخص شدند

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ژانویه 2020 مشخص شدند

 بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ژانویه 2020 پس از تأخیر مشخص شدند

تنها چند روز از انتشار خبر مربوط به تأخیر سونی در عرضه بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ژانویه 2020 می‌گذرد و حالا مشخص شده که این بازی‌ها تنها 6 روز تأخیر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت سونی تصمیم دارد تا 2 بازی را از روز ششم ژانویه به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار دهد. این دو بازی، شامل دو عنوان پر درخواست از پلی استیشن نتورک می‌شوند که شرکت سونی آن‌ها را برای کاربران تا روز سوم فوریه آماده عرضه کرده است.

یکی از این بازی‌ها شامل کلکسیون جدید آنچارتد می‌شود که به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن پلاس ارائه می‌شود و شرکت سونی آن را تا روز سوم فوریه 2020 به کاربران ارائه می‌دهد.

بازی دوم این مجموعه شامل Goat Simulator می‌شود که یکی از بازی‌های کم حجم و سرگرم کننده است و درخواست کمتری نسبت به دستگاه‌های دیگر برای کاربران دارد. این بازی نیز تا روز سوم فوریه 2020 در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد و پس از آن شرکت سونی بازی‌های دیگری را برای کاربران به صورت رایگان آماده عرضه می‌کند.

برای دسترسی به بازی‌های رایگان و اجاره‌ای ارائه شده در سرویس پلی استیشن پلاس، می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس برای مدت زمان مشخص کرده و پس از آن با شارژ حساب کاربری خود این بازی‌ها را به صورت رایگان از سرویس پلی استیشن نتورک خریداری کنید.

این بازی‌ها تا زمان اتمام مهلت تعیین شده از طرف سونی، یعنی سوم فوریه یا زمان اتمام رسیدن اکانت پلی استیشن پلاس در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. لیست بازی‌های ارائه شده در بازه زمانی ششم ژانویه تا سوم فوریه 2020 شامل موارد زیر می‌شود:

  • 1.Uncharted: The Nathan Drake Collection
  • 2.Goat Simulator

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427