لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گرامی داشت روز جهانی شنوایی توسط شرکت اپل

گرامی داشت روز جهانی شنوایی توسط شرکت اپل

اپل به مناسبت گرامی ‌داشت روز جهانی شنوایی سندی در وب سایت اصلی خود را برای تشویق افراد به درک و مدیریت بهتر سلامت شنوایی به اشتراک گذاشته است.

اپل برای روز جهانی شنوایی،‌ در کمپینی را عنوان « Apple Hearing Study» به راه انداخته و اطلاعات جالب توجهی در مورد مشکلات شنوایی افراد ارائه داده و برای این کار از هزاران شرکت کننده در سراسر آمریکا تست گرفته شده است.

اپل گفته که 25 درصد از شرکت کنندگان روزانه به طور متوسط در معرض صداهای محیطی مثل ترافیک، ماشین آلات و حمل و نقل عمومی قرار دارند که بالاتر از حد توصیه شده توسط WHO سازمان جهانی بهداشت است. همچنین اپل اشاره کرده که 50 درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق، قبلا یا حالا در محل کار در معرض صدای بلند بوده‌اند.

دیدگاه‌های دیگری که در نتیجه این تحقیق برای روز جهانی شنوایی توسط اپل به اشتراک گذاشته شده شامل موارد زیر است:

  • میانگین قرار گرفتن افراد در معرض هدفون یک نفر از هر 10 شرکت کننده است که بیش از حد توصیه شده WHO است.
  • در حدود 10 درصد از شرکت کنندگان توسط یک متخصص حرفه‌ای با کاهش شنوایی تشخیص داده شدند، و از این تعداد 75 درصد از پشتیبانی کمکی مثل سمعک یا کاشت حلزون شنوایی استفاده نمی‌کنند.
  • 20 درصد از شرکت کنندگان در مقایسه با استاندارد WHO کم‌شنوایی داشته و 10 درصد دیگر با قرار گرفتن در معرض صدا دچار کاهش شنوایی می‌شوند.
  • تقریبا 50 درصد از شرکت کنندگان حداقل به مدت 10 سال توسط یک متخصص تحت معاینه شنوایی قرار نگرفته‌اند.
  • 25 درصد از شرکت کنندگان هفته‌ای چند بار زنگ خوردن در گوش خود را تجربه می‌کنند که می‌تواند نشانه‌ای از آسیب شنوایی باشد.

اپل درباره محصولات خود توضیحاتی ارائه داده که به محافظت از شنوایی فرد کمک می‌کنند. مثلا در برنامه Noise اپل واچ با فعال کردن برخی نوتیفیکیشن‌ها، کاربر را از سطح آسیب رساننده صدای محیط به گوش آگاه می‌کند.

اپل یافته‌های حاصل از این مطالعات را در سوم مارس یا روز جهانی شنوایی به اشتراک می‌گذارد که هدف خود را رسیدگی به کاهش شنوایی و مشکلات مربوط به آن می‌داند. بنابر گفته اپل WHO تخمین زده که تا سال 2050 در حدود 700 میلیون نفر در سراسر جهان با کاهش شنوایی عمیقی مواجه خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420