لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قطع همکاری با اپل، به دلیل استفاده از قطعات نامرغوب در آیفون‌ها

قطع همکاری با اپل، به دلیل استفاده از قطعات نامرغوب در آیفون‌ها

 شرکت اپل به تازگی با یکی از کارخانه‌های چینی تأمین کننده قطعات آیفون قطع همکاری کرده است. در گزارش‌ها دلیل این اقدام، تلاش کارخانه چینی برای استفاده از قطعات نامرغوب در آیفون‌ها اعلام شده است.

اخیراً مشخص شده که کارخانه چینی Wistron که تا پیش از این وظیفه تأمین برخی از قطعات آیفون 8 پلاس را بر عهده داشته است، از برخی قطعات الکترونیکی تائید نشده و نامرغوب استفاده کرده است. بر همین اساس، اپل نزدیک به دو هفته است که خط تولید این کارخانه را متوقف کرده است و همکاری با آن را به حالت تعلیق درآورده است.

خبرها در مورد توقف کار کارخانه Wistron در حالی منتشر شده است که مدیران این کارخانه همچنان اسرار دارند که همکاری آن‌ها با اپل ادامه دارد و هیچ مشکلی در مسیر عملیات آن‌ها رخ نداده است. مدیران Wistron بر این عقیده هستند که روابط این کارخانه با اپل همچنان در حالت عادی قرار دارد و این کارخانه وظیفه تأمین قطعات آیفون 8 پلاس را بر عهده دارد. این در حالی است که سهام Wistron با انتشار این خبر در مدت دو هفته گذشته نزدیک به 5 درصد کاهش داشته است.

گفتنی است که این کارخانه سهم کمی در زمینه تولید محصولات و قطعات آیفون را بر عهده دارد. با این حال گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که تلاش مدیران این کارخانه در زمینه تقلب و استفاده از قطعات نامرغوب باعث شده تا اعتماد اپل از بین برود و خط تولید این کارخانه متوقف شود.

اپل هنوز در مورد این مسئله به صورت رسمی ادعایی نکرده است. با این حال می‌توان مطمئن بود که در صورت صحت داشتن خبر استفاده از قطعات نامرغوب، اپل همکاری خود را با این کارخانه قطع خواهد کرد. تا پیش از این نیز اپل با شرکت سامسونگ به دلیل تولید نامرغوب برخی از پردازنده‌های سری A به کار رفته در آیفون 6 قطع همکاری کرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420