لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از مدل جدید نمایشگر استودیو اپل

تصاویر مفهومی از مدل جدید نمایشگر استودیو اپل

 از عرضه اولین نمایشگر استودیوی اپل بیست سال می‌گذرد و حالا تصاویری مفهومی از نسخه جدید این محصول منتشر شده است که می‌تواند قابلیت‌های نسخه آینده‌این محصول را به خوبی نشان دهد.

نمایشگر استودیوی اپل با عنوان Studio Display یکی از محصولات قدیمی اپل است که تقریباً این روزها فراموش شده است. این نمایشگر به صورت اختصاصی برای اتصال به دستگاه‌های مک تولید شده است که از طریق آن، کاربران می‌توانستند بهترین تجربه ممکن از یک دستگاه مک را داشته باشند. این نمایشگرها دارای کیفیت بسیار بالایی بودند که معمولاً برای انجام کارهای حرفه‌ای و تجاری مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

اولین نسخه این محصول در بیست و یکم مارس 1998 به دنیا عرضه شد. اما حالا وب سایت iDrop news که به خاطر انتشار تصاویر مفهومی مختلف از شرکت اپل مشهور است، اقدام به انتشار تصاویری مفهومی از مدل جدید نمایشگر استودیو کرده است.

این تصاویر مفهومی نشان می‌دهند که اپل در آینده می‌تواند از پنل‌های اولد برای نمایشگر اختصاصی خود استفاده کند. علاوه بر این، اپل احتمالا از فناوری‌های نوین برای تولید این محصول به صورت منحنی استفاده کند تا جلوه و کیفیت بهتری در نشان دادن تصاویر داشته باشد.

اپل از همین حالا همکاری خود را با شرکت ال جی در زمینه تأمین قطعات نمایشگر اولد به کار رفته در آیفون‌ها و آیپدها شروع کرده است. این مسئله می‌تواند به عنوان نشانه‌ای مهم از تعبیه پنل‌های اولد در نمایشگر تمامی محصولات اپل در آینده‌ای نزدیک به حساب آید. البته لازم به یادآوری است که ال جی در زمینه تولید نمایشگرهای منحنی بسیار خوش‌نام است و به همین دلیل می‌تواند به اپل در زمینه تولید محصولاتی با این خصوصیت کمک کند.

علاوه بر این، اپل حتی ممکن است در آینده‌ای نزدیک، کامپیوترهای مک نظیر آیمک‌ها و مک بوک‌ها را نیز به این گونه از نمایشگرها مجهز کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420