لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن جیمیل برای آی او اس بالاخره بعد از سه ماه به روز رسانی شد

اپلیکیشن جیمیل برای آی او اس بالاخره بعد از سه ماه به روز رسانی شد

شرکت گوگل بالاخره پس از سه ماه اقدام به عرضه آپدیت جدید اپلیکیشن جیمیل در اپ استور برای آیفون‌ها کرده است و حالا کاربران به این نسخه دسترسی دارند.

نسخه جدید اپلیکیشن جیمیل که از همین حالا آماده دسترسی کاربران آیفون‌ها است که شامل برطرف کردن برخی از باگ‌های کاربردی، بهبود بازدهی و روند کاربری است و کاربران می‌توانند آن را از طریق راه‌های تائید شده شرکت گوگل و از اپ استور دانلود و نصب کنند.

گوگل در کنار به‌روزرسانی اپلیکیشن جیمیل تمامیِ اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای خود برای سیستم عامل آی او اس را به‌روزرسانی کرده است که شامل اپلیکیشن‌های Google Meet، Google Sheets، Google Docs، Google Calendar و Google Tasks می‌شوند که از همین حالا قابل دانلود و نصب از طریق اپ استور هستند.

شرکت گوگل همچنین امکان مدیریت وظایف مختلف را از طریق اپلیکیشن Google tasks و با استفاده از ویژگی‌های آی او اس ۱۴ به کاربران ارائه داده است. باوجود عرضه این به روز رسانی، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که شرکت گوگل قابلیت‌های قابل توجهی را در این به روز رسانی آماده عرضه نکرده و حتی باوجود گذشت سه ماه، هنوز کاربران آیفون‌ها قابلیت‌های زیادی را از طرف شرکت گوگل دریافت نکرده‌اند.

گفتنی است که شرکت گوگل توسعه دهنده یکی از محبوب‌ترین مجموعه اپلیکیشن‌های ارائه شده در سیستم عامل آی او اس است؛ با این حال اجباری شدن برچسب‌های حریم خصوصی در آی او اس ۱۴ که توسط اپل اعمال شده، باعث شد تا شرکت گوگل برای مدتی قابل توجه و مشخصاً سه ماه فعالیتی در زمینه پشتیبانی نرم افزاری از آی او اس نداشته باشد.

گفتنی است که شرکت گوگل و اپلیکیشن‌های آن به جمع آوری اطلاعات کاربران و استفاده از آن برای آنالیز رفتاری معروف هستند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران و شرکت‌های فناوری مختلف نسبت به این کمپانی و سرویس‌هایش نظر منفی داشته باشند.

در این میان برچسب‌های حریم خصوصی ارائه شده توسط شرکت اپل باعث شده تا شرکت گوگل در زمینه عرضه به روز رسانی‌های خود تعلل کند و کاربران آی او اس را با تأخیر قابل توجه برای دریافت به‌روزرسانی‌های همراه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373