لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از کنفرانس 27 مارس اپل انتظار داشت

هر آنچه باید از کنفرانس 27 مارس اپل انتظار داشت

 اپل تا 9 روز دیگر و به طور مشخص در هفتم فروردین 1397 (27 مارس 2018) رویدادی جدید را برگزار می‌کند. کنفرانس 27 مارس اپل اولین رویداد این کمپانی در سال 2018 میلادی به حساب میاید و اپل اعلام کرده که در طی آن تصمیم به معرفی محصولات آموزشی جدید خود دارد.

با توجه به ادعای حساب کاربری رسمی اپل در مورد محوریت موضوع آموزش در این رویداد، بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده هستند که اپل در روز بیست و هفتم مارس، در کنار برخی از سرویس‌های آموزشی، محصولات سخت افزاری جدیدی را نیز معرفی می‌کند. این محصولات بیشتر با عنوان دستگاه‌های الکترونیکی مناسب با دانشجویان معرفی خواهند شد که از بازدهی متوسط و قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.

در ادامه برخی از موارد پیش بینی شده که احتمالاً در این رویداد رونمایی خواهند شد، خواهیم پرداخت:

  • 1.سرویس آموزشی ClassKit:

همان‌طور که از نام این سرویس معلوم است، اپل برنامه‌ای ویژه برای هوشمند سازی کلاس‌های درسی دارد. اپل تا پیش از این با معرفی HomeKit و GymKit ابزارهایی برای هوشمند سازی خانه و باشگاه‌های ورزشی را ارائه داده است. ClassKit می‌تواند ابزاری مناسب برای گسترش اکوسیستم اپل به کلاس‌های درسی باشد.

  • 2.لپ تاپ دانشجویی:

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید محصولات ارزان قیمت مطرح شده بود. این شایعات تأکید داشتند که اپل در سال جدید قصد تولید یک مدل مک بوک، آیپد و آیفون با قیمتی ارزان‌تر را دارد. بر همین اساس پیش بینی می‌شود که در کنفرانس 27 مارس اپل شاهد یک مک بوک دانشجویی باشیم. این مک بوک به احتمال زیاد دارای نمایشگر رتینا و سایز 13 اینچ است که با قیمت زیر 1000 دلار به فروش خواهد رسید.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این محصول با پردازنده نسل هفتم اینتل Core i5 به همراه 4 یا 8 گیگابایت رم و ذخیره سازی SSD تولید خواهد شد. اپل به احتمال زیاد این محصول را با درگاه USB-C تولید می‌کند و پورت‌های قدیمی را از آن حذف خواهد کرد.

  • 3.آیپد دانشجویی:

به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا سری آیپدهای غیر پرو و مک بوک‌های ایر را به عنوان دستگاه‌هایی مناسب برای دانشجویان معرفی کند. به همین دلیل به احتمال زیاد، آیپد 9.7 اینچی غیر پرو در سال جدید میلادی به عنوان یک تبلت دانشجویی در جریان کنفرانس 27 مارس اپل معرفی خواهد شد.

  • 4.آیفون ارزان قیمت:

به یاد داشته باشید که اپل در کنفرانس ماه مارس سال 2016 از آیفون اس ای رونمایی کرد. همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای مهم از رونمایی نسل جدید این محصول در جریان کنفرانس 27 مارس اپل باشد. بر اساس شایعات آیفون ارزان قیمت سال 2018 مجهز به فیس آیدی، نمایشگر ال سی دی و همچنین اندازه 6.1 اینچ خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420