لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جیلبریک آی او اس 14.3 از طریق ابزار Unc0ver امکان پذیر شد

جیلبریک آی او اس 14.3 از طریق ابزار Unc0ver امکان پذیر شد

اخیراً نسخه جدید 6.0.0 ابزار جیلبریک unc0ver برای آی او اس 14.3 منتشر شده و کاربرانی که تمایل به باز کردن امکانات جیلبریک دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.

این نسخه برای جیلبریک کردن دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11.0 تا نسخه 14.3 مورد استفاده قرار می‌گیرد که از یک آسیب پذیری کرنل بهره برده و امکان جیلبریک را فراهم می‌سازد.

وب‌سایت unc0ver توضیح داده که ابزار جیلبریک به طور وسیعی برای همه دستگاه‌های مبتنی بر iOS از جمله آیفون 12 پرو مکس با آی او اس 14.3 قابل استفاده است. این وب‌سایت همچنین می‌گوید که ابزار یاد شده از «استثناهای بومی سیستمی در sandbox» برای حفظ امنیت هنگام دسترسی به فایل‌های جیلبریک استفاده می‌کند.

قبل از انتشار این ابزار، تنها روش جیلبریک برای آیفون‌های 8 و X از طریق ابزار Chekra1n فراهم شده بود. گفتنی است که این ابزار توسط محقق امنیتی کاشف Checkm8 توسعه داده شده است.

اپل در ژانویه 2021 آی او اس و آیپد او اس 14.4 را همراه با اصلاحات امنیتی برای مقابله با آسیب پذیری کرنل و مشکلات WebKit منتشر کرد که از همه آیفون‌ها و آیپد‌های مبتنی بر نسخه‌های قبلی iOS و iPadOS 14 پشتیبانی می‌کرد.

بر اساس ادعای هکری به نام Pwn20wnd که توسعه دهنده unc0ver است، این ابزار جیلبریک از یک آسیب پذیری در کرنل سیستم عامل آی او اس استفاده می‌کند تا علاوه بر نفوذ به دستگاه، امکان استفاده بهینه و ایمن از آن را فراهم بیاورد.

قابل ذکر است که در حال حاضر آیفون‌های آپدیت شده به iOS 14.4 با ابزار جیلبریک unc0ver سازگار نبوده و راهی هم برای داون گرید به آی او اس 14.3 وجود ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420