لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالکشن 2020 واچ فیس در اپل واچ سری 6 اضافه شد

کالکشن 2020 واچ فیس در اپل واچ سری 6 اضافه شد

شرکت اپل هم‌زمان با معرفی اپل واچ سری 6 از کالکشن 2020 واچ فیس های خود نیز رونمایی کرده که از لحاظ کاربری و ظاهر باعث بهبود تجربه استفاده از این ساعت‌های هوشمند می‌شود.

واچ فیس هایی نظیر GMT و Memoji هر کدام بر اساس سلایق قابلیت‌هایی ویژه را ارائه می‌دهد که امکان شخصی‌سازی هر چه بهتر را فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، واچ فیس GMT می‌تواند زمان چند منطقه را به شکل هم‌زمان نشان دهد تا کاربران بتوانند از زمان در کشور یا منطقه‌ای دیگر آگاه شوند.

علاوه بر این، واچ فیس میموجی می‌تواند میموجی دلخواه کاربر را در کنار زمان در صفحه اصلی اپل واچ نشان دهد که با ضربه زدن روی نمایشگر میموجی ها واکنش‌های متفاوتی را از خود نشان دهند داد.

واچ فیس های دیگر امکان چیدمان اعداد و چهره‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد که از لحاظ کاربردی ظاهر بسیار ویژه‌ای به ساعت‌های هوشمند جدید می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین موارد ارائه شده در این کالکشن 2020 واچ فیس پشتیبانی از اعداد فارسی/عربی در نمایشگر ساعت هوشمند است. در حقیقت ساعت می‌تواند با استفاده از این واچ فیس های جدید اعداد مربوط به زمان را با کاراکترهای فارسی/عربی نشان دهد. این قابلیت می‌تواند برای بسیاری از کاربران در کشورهای خاورمیانه‌ای کاربردی باشد و از آن طریق ظاهری کلاسیک و خاص را به ساعت هوشمند خود بیاورند.

اپل واچ سری 6 که شب گذشته از طرف اپل رونمایی شده، قرار است به زودی آماده عرضه در بازار جهانی شود. این ساعت هوشمند که جایگزین ساعت‌های هوشمند پرچمدار اپل است، دارای قابلیت ردیابی سطح اکسیژن خون بوده و می‌تواند از طریق فعالیت‌های بدنی و ضربان قلب، برخی از بیماری‌ها و اختلالات را به صورت سریع و زودهنگام شناسایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420