لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ‌های iOS 11 به تبلیغات رسمی اپل نیز راه پیدا کرد

باگ‌های iOS 11 به تبلیغات رسمی اپل نیز راه پیدا کرد

 باگ‌های سیستم عامل iOS 11 تا حدی زیاد شده که بسیاری از کاربران نام مستعار آن را باگ او اس 2 گذاشته‌اند.

تا پیش از این، باگ‌های متعدد موجود در iOS 7 باعث شده بود تا بسیاری از کاربران نام این نسخه از سیستم عامل آی او اس را «باگ او اس» بگذارند. اما حالا به نظر می‌رسد که iOS 11 باگ‌های بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین دارد. مشکلات متعدد iOS 11 تا حدی زیاد شده که حتی شرکت اپل نیز نتوانسته جلوی آن‌ها را در نمایش تبلیغات رسمی خود بگیرد. اپل به تازگی یک تبلیغ جدید از آیفون ایکس به همراه فیس آیدی منتشر کرده است که در آن یکی از باگ‌های قابل توجه iOS 11 نشان داده می‌شود.

اگر ویدیوی تبلیغاتی جدید آیفون را به صورت اسلوموشن نگاه کنید، خواهید دید که انیمیشن نشان دادن نوتیفیکیشن آی مسیج در صفحه قفل با یک باگ عجیب مواجه هست. این باگ باعث می‌شود تا اول نوشته سیاه رنگ پیام مورد نظر نشان داده شود و پس از آن باکس شفاف و سفید رنگ نوتیفیکیشن برای گنجایش آن، بزرگ شود.

این باگ اولین بار توسط نویسندگان وب سایت 9to5mac پیدا شده است. در این میان، جالب‌ترین مسئله در مورد آن، این است که اپل بدون توجه به این باگ ویدیوی تبلیغاتی خود را ساخته و منتشر کرده است.

تا پیش از این، بسیاری از کاربران و تحلیلگران گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلات متعدد در رابط کاربری iOS 11 داده بودند. آی او اس 11 در نسخه‌های اولیه خودبا مشکلاتی نظیر عدم چرخش نمایشگر در صفحه قفل و همچنین عدم چینش صحیح نوشته‌ها در اپ استور مواجه بود. برخی از کاربران نیز ادعاهایی در مورد بروز مشکلات متعدد در اپلیکیشن Music وهمچنین مشکلاتی در داک پایینی آی او اس را گزارش داده‌اند.

تحلیل گران بر این عقیده هستند که اپل تصمیم دارد تا بسیاری از قابلیت‌های آینده خود را در iOS 12 ارائه ندهد و به‌جای آن روی رفع باگ‌های مربوط رابط کاربری iOS 11 کار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373