لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصویر از دستگاهِ شکستن قفل آیفون‌ها منتشر شد

اولین تصویر از دستگاهِ شکستن قفل آیفون‌ها منتشر شد

 چند روز پیش اخباری مبنی بر موفقیت چند استارت آپ امنیتی در زمینه شکستن قفل آیفون‌ها منتشر شد. بر اساس این خبرها، دستگاهی با عنوان GrayKey روشی برای شکستن قفل آیفون‌ها را در اختیار دارد که به مقامات آمریکایی فروخته شده است.

در این میان وب سایت MalwareBytes به تازگی تصویری از این ابزار امنیتی به اشتراک گذاشته است که نشان از کوچک بودن و قابلیت حمل این محصول دارد. GrayKey توسط شرکت امنیتی Grayshift ساخته شده است که یک جعبه کوچک، پرتابل و خاکستری رنگ است. در این میان تنها چیزی که در این ابزار دیده می‌شود، دو کابل لایتنینگ است که از بدنه جعبه به بیرون آمده است.

Grayshift ادعا کرده که این ابزار با اتصال لایتنینگ می‌تواند قفل تمامی آیفون‌های جدید را بشکاند. آیفون‌های قابل نفوذ از طریق این ابزار شامل آیفون 5 اس، آیفون 6، آیفون 6 اس، آیفون 7، آیفون 8 و نسخه پلاس آن‌ها به همراه آیفون ایکس عنوان شده است.

این ابزار با اتصال به آیفون و صرف مدت زمان دو دقیقه، اپلیکیشنی را روی آیفون نصب می‌کند تا تلفن هوشمند به خودی خود رمز عبور را روی نمایشگر نشان دهد. فرایند یافتن رمز عبور بر اساس پیچیدگی آن می‌تواند از چند ساعت تا چند روز به طور بیانجامد.

اپلیکیشن GrayKey پس از پیدا کردن رمز عبور، آن را روی نمایشگر آیفون‌ها نشان می‌دهد که سپس می‌تواند با اتصال دوباره به جعبه خاکستری رنگ، تمامی اطلاعات شخصی کاربران را بکاپ بگیرد.

گفتنی است که این ابزار نفوذی تنها برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11.2.5 و جدیدتر از آن کار می‌کند و پاسخگویی مناسب در نسخه‌های قدیمی آی او اس را ندارد. گفتنی است که این شیوه امنیتی در حال حاضر تنها در اختیار مقامات امنیتی آمریکا قرارگرفته است و این نهادهای دولتی تصمیم دارند تا آن را تنها برای دریافت اطلاعات تبه کاران مورد استفاده قرار دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373