لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ تا سال 2019 قادر به رقابت با فیس آیدی نیست

سامسونگ تا سال 2019 قادر به رقابت با فیس آیدی نیست

 گزارش‌های منتشر شده توسط خبرگزاری کره‌ای The Bell نشان می‌دهند که شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا سال آینده قابلیت مشابه با فیس آیدی را به گلکسی‌های خود بیاورد.

بر اساس این گزارش، سامسونگ تصمیم دارد تا با یک شرکت فعال در زمینه تولید ماژول‌های دوربین سه بعدی، همکاری کند تا سنسورهای تشخیص سه بعدی را به دوربین جلویی گلکسی اس 10 بیاورد. در حقیقت، سامسونگ برای ارائه قابلیتی مشابه با فیس آیدی، بیش از یک سال زمان نیاز داشته است.

تا پیش از این، بسیاری از تحلیلگران، از جمله مینگ چی کو ادعا کرده بودند که فیس آیدی، به عنوان یک سیستم احراز هویت بیومتریک، یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های آیفون ایکس در برابر دیگر تلفن‌های هوشمند به حساب خواهد آمد. وی در استدلال این ادعا اعلام کرده بود که هیچ کدام از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند اندرویدی تا دو سال آینده قادر به ارائه قابلیت مشابه در محصولات خود نیستند.

بر همین اساس، گلکسی اس 9 که به تازگی از طرف سامسونگ معرفی شده است، تنها دارای سیستم تشخیص چهره به صورت دو بعدی است که از امنیت کمتری نسبت به فیس آیدی برخوردار است. اپل در تولید فیس آیدی از سیستم تشخیص سه بعدی استفاده کرده است که می‌تواند تمامی خصوصیات چهره کاربر را اسکن و آنالیز کند. این در حالی است که سیستم‌های تشخیص دو بعدی در بسیاری از موارد، نظیر نشان دادن تصویر صورت کاربر به اشتباه می‌افتند.

سامسونگ تصمیم دارد تا قابلیت مشابه با فیس آیدی را از پرچم‌دار آینده خود یعنی گلکسی اس 10 به بعد که در سال 2019 معرفی می‌شود، آماده عرضه کند. در عین حال، بسیاری از تحلیل گران از همین حالا اعلام کرده‌اند که امنیت این سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره، نسبت به آنچه اپل در آیفون ایکس با عنوان فیس آیدی ارائه داده است، ضعیف‌تر خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373