لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل لنز برای کاربران iOS منتشر شد

گوگل لنز برای کاربران iOS  منتشر شد

شرکت گوگل به صورت رسمی پشتیبانی از سرویس گوگل لنز را به محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی او اس نظیر آیفون‌ها آورده است.

گوگل لنز، یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط شرکت گوگل برای تلفن‌های هوشمند توسعه داده شده است. این سرویس می‌تواند تصاویر مختلف گرفته شده از موارد گوناگون، نظیر کتاب‌ها، مکان‌های عمومی، نقاشی‌های معروف و مواردی از این دست را با استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تشخیص و اطلاعاتی مناسب در مورد آن‌ها به کاربران ارائه دهد.

این سرویس در حقیقت بخشی ازاپلیکیشن Google Photos به حساب میاید و کاربران با آپدیت این اپلیکیشن مدیریت تصاویر در تلفن‌های هوشمند خود می‌توانند به گوگل لنز نیز دسترسی داشته باشند. همان طور که گفته شد، گوگل لنز می‌تواند اطلاعات قابل توجهی را بر اساس تصاویر گرفته شده از کتاب‌ها، ساختمان‌های معروف و همچنین موارد ارائه شده در موزه‌ها به کاربران ارائه دهد. کاربران کافی است، تصاویر مختلف را از طریق دوربین آیفون گرفته و سپس آن‌ها را با اپلیکیشن Google Photos باز کرده و شروع به آنالیز آن‌ها کنند.

ساز و کار این سرویس بر پایه هوش مصنوعی است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند کارهای مختلف را سریع‌تر از گذشته انجام دهند. یکی از موارد ارائه شده در این سرویس، امکان ثبت اطلاعات یک کارت ویزیت از طریق عکس برداری از آن است.

کاربران پس از باز کردن یک اپلیکیشن از طریق اپلیکیشن مدیریت تصاویر گوگل، نشان اختصاصی گوگل لنز را برای آن خواهند دید و از طریق آن می‌توانند اطلاعات دقیق در مورد آن تصویر را به صورت خودکار دریافت کنند. گفتنی است که برای استفاده از این سرویس، کاربران باید نسخه 3.15 اپلیکیشن Google Photos را روی دستگاه خود نصب داشته باشند و همچنین حساب کاربری گوگل خود را در این اپلیکیشن وارد کرده باشند.

گوگل لنز اولین بار و به طور مشخص از حدود دو هفته پیش در اختیار کاربران دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته بود که حالا برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS تولید شده توسط شرکت اپل نیز ارائه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373