لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ششمین بتای iOS 11.3 برای تمامی کاربران و توسعه دهندگان منتشر شد

ششمین بتای iOS 11.3 برای تمامی کاربران و توسعه دهندگان منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش ششمین بتای iOS 11.3 را برای کاربران عمومی و توسعه دهندگان منتشر کرده است. این آپدیت تنها چهار روز پس از پنجمین بتای iOS 11.3 عرضه شده است که شامل رفع تعدادی از باگ‌های گزارش شده می‌شود.

این نسخه، پایدارترین نسخه بتای منتشر شده از iOS 11.3 است و به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا نسخه بتای این سیستم عامل را برای کاربران عمومی نیز منتشر کند. کاربران عمومی تا پیش از این به نسخه iOS 11.2.6 دسترسی داشتند، این در حالی است که حالا می‌توانند به نسخه بتای iOS 11.3 نیز دسترسی داشته باشند.

انتشار آپدیت جدید تنها چهار روز پس از نسخه قبلی، نشان از آن دارد که پروسه توسعه iOS 11.3 تقریبا به پایان رسیده است و این سیستم عامل آماده عرضه به صورت عمومی برای کاربران شده است. بسیاری از پیش بینی‌ها حاکی از آن است که جدیدترین آپدیت سیستم عامل آی او اس تا پیش از شروع ماه آوریل آماده عرضه خواهد شد.

در این نسخه قابلیت‌هایی نظیر AirPlay 2 و بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ARKit 1.5 قرار است در اختیار توسعه دهندگان و کاربران قرار بگیرد. علاوه بر این در این نسخه، کاربران اجازه تنظیم آیفون‌های قدیمی روی پردازش حداکثری دستگاه را دارند.

قابلیت یاد شده با عنوان Battery Health در نسخه جدید سیستم عامل آی او اس عرضه می‌شود. اقدام اپل برای عرضه این قابلیت پس از آن صورت گرفته است که بسیاری از کاربران به دلیل کاهش سرعت آیفون‌های قدیمی به دلیل مشکلات مربوط به باتری اعتراض کرده بودند. گفتنی است که Battery Health با افزایش سرعت پردازش آیفون‌ها، عمر مفید باتری دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

گفتنی است کاربران آیفون ایکس نیز به لطف iOS 11.3 می‌توانند به کاراکترهای جدید انیموجی دسترسی داشته باشند. این کاراکترها، شامل شیر، خرس، اژدها و اسکلت می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373