لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون‌ها با شارژ بی‌سیم مشکل دارند؟

آیا آیفون‌ها با شارژ بی‌سیم مشکل دارند؟

Adrian Kingsley، یکی از نویسندگان وب سایت ZDnet اخیر ادعایی مبنی بر وجود مشکل در سیستم شارژ بی‌سیم آیفون‌های جدید را مطرح کرده است.

تا پیش از این، و مشخصاً در جریان معرفی آیفون‌های 2017، اپل اعلام کرده بود که باتری این تلفن‌های هوشمند دارای عمر مفید تا 500 سیکل شارژ هستند. این مسئله به معنای آن است که باتری آیفون‌ها پس از گذشت 500 سیکل شارژ کامل، دیگر توان نگهداری شارژ همانند سابق را ندارد و پس از آن به صورت تدریجی از مدت زمان نگهداری شارژ آن کاسته می‌شود. در حقیقت پس از گذشته این سیکل مفید کاری، باتری آیفون 80 درصد بازدهی سابق را خواهد داشت.

اما حالا Adrian Kingsley، نویسنده وب سایت ZDnet اعلام کرده که پس از گذشت 6 ماه از استفاده آیفون ایکس، بازدهی باتری این تلفن هوشمند کاهش پیدا کرده است. وی که تجربه شخصی خود را در مورد استفاده از این تلفن هوشمند نوشته، اعلام کرده که در تمامی مدت زمان استفاده از آیفون ایکس، از سیستم شارژ بی‌سیم استفاده کرده و هرگز آیفون خود را با کابل لایتنینگ شارژ نکرده است. وی اعلام کرده که پس از گذشت 135 سیکل شارژ، باتری آیفون ایکس توان بازدهی گذشته را ندارد.

در این میان، هنوز کاربران دیگر آیفون ایکس این مسئله را تائید نکرده‌اند، با این حال آدریان کینگزلی ادعا می‌کند که آیفون ایکس در صورت استفاده دائم از شارژ بی‌سیم، با ضعف در بازدهی باتری مواجه خواهد شد.

در این میان، برخی از تحلیل گران، از جمله نویسندگان مجله اینترنتی Forbes اعلام کرده‌اند که این مسئله، لزوماً به آیفون ایکس مربوط نمی‌شود. فاکتورهای دیگری، نظیر استفاده از شارژ بی‌سیم غیراستاندارد و همچنین عدم استفاده صحیح از آیفون در مدت شش ماهه، ممکن است باعث ایجاد مشکلات مختلف در باتری آیفون ایکس شود.

همان‌طور که گفته شد، هنوز دیگر کاربران آیفون ایکس و همچنین خود کمپانی اپل، این مشکل را تائید نکرده‌اند و همین مسئله باعث شده تا انگشت‌های اتهام به سمت شارژر بی‌سیم غیراستاندارد نشانه برود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420