لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک گاف دیگر در iOS 11.2.6 پیدا شد

یک گاف دیگر در iOS 11.2.6 پیدا شد

iOS 11.2.6 یکی از پایدارترین سیستم عامل‌های تولید شده برای آیفون‌ها و آیپدها بوده است. با این حال تا به امروز، وجود 2 گاف در آن بیش از پیش خبرساز شده است.

تا پیش از این، قابلیت خواندن بلند متون در iOS 11.2.6 با مشکل مواجه شده بود. اما حالا گزارش‌هایی در مورد وجود یک مشکل در سیستم ماشین حساب این سیستم عامل منتشر شده است. مشکلی که به تازگی کشف شده است، شامل سیستم محاسباتی نسخه جدید آی او اس می‌شود. که این مشکل به آی او اس محدود نبوده و در macOS 10.13.3 نیز دیده شده است.

سیستم محاسباتی نسخه‌های جدید مک او اس و آی او اس در محاسبه معادلات درصدی با مشکل مواجه هست. برای مثال، اگر در آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک عدد 100 را تقسیم بر 20% کنیم، به جای جواب 500، دستگاه به شما عدد 0.05 را نشان می‌دهد. البته جالب اینجا است که اپلیکیشن ماشین حساب نصب شده در دستگاه‌های اپل این مشکل را ندارد و پاسخ درست را ارائه می‌دهد. و مشکل به سیستم محاسباتی سیری مربوط می‌شود.

در حقیقت کاربرانی که از دستیار هوشمند سیری در دستگاه‌های مبتنی بر این نسخه از سیستم عامل‌ها استفاده می‌کنند، در صوت محاسبه معادلات درصدی، با مشکلاتی از این دست مواجه خواهند شد.

تا پیش از این، سیستم محاسباتی iOS 11 یک بار دیگر نیز با مشکل مواجه شده بود. در نسخه‌های ابتدایی iOS 11 در صورت تایپ کردن سریع عبارت 1+2+3 به جای دریافت عدد 6، عدد 24 را دریافت می‌کردید. البته اپل این باگ را در آپدیت‌های بعدی رفع کرد.

شرکت اپل هنوز به صورت رسمی ادعایی در مورد این مشکل نکرده است و هنوز معلوم نیست که تصمیم به برطرف کردن آن در iOS 11.3 را دارد یا باید منتظر آپدیت‌های بعدی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420