لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایده‌های جدید اپل برای ساخت مک بوک تیتانیومی

ایده‌های جدید اپل برای ساخت مک بوک تیتانیومی

 اپل در حال تحقیق برای ساخت روکش تیتانیومی جدیدی است که اثر انگشت را روی خود باقی نمی‌گذارد. این ایده توضیح می‌دهد که سطوح لکه‌ روی سطح فلزات به‌خصوص مک بوک تیتانیومی می‌تواند بدون باقی ماندن اثر انگشت طراحی شود.این تحقیق جدید به‌عنوان یکی از پتنت‌ها اپل ثبت شده است.

پتنت جدید اپل تحت عنوان «پوشش اکسیدی برای سطوح فلزی» توضیح می‌دهد که یک پوشش نازک به‌طور قابل توجهی موجب کاهش اثر انگشت بر سطح فلز دستگاه می‌شود.
با ثبت اختراع پوشش‌های اکسیدی، اپل بار دیگر بر ساخت مک بوک تیتانیومی و استفاده از این پوشش در لوازم الکترونیکی مصرفی بر مبنای مقاومت بالا و سختی آن تاکید کرده است.
اپل اشاره کرده که فلز تیتانیوم در مقایسه با سایر فلزات به راحتی اثر انگشت را به خود می‌گیرد. در حالی که برای کاهش اثر انگشت روی سطوح براق مانند جلو و عقب آیفون از پوشش معمولی اولئوفوبیک استفاده کرده، ولی این نوع پوشش در سطح تیتانیوم کمتر اثر می‌کند و به همین دلیل اپل باید راهکارهای جدیدتری برای حذف اثر انگشت روی سطوح تیتانیوم ارائه دهد.
پوشش اکسید اختراع شده توسط اپل روی سطح مک بوک تیتانیومی با حذف اثر انگشت به راحتی نور را منعکس می‌کند. به نظر می‌رسد پوشش اکسیدی آن‌قدر ضخیم باشد که تداخل رنگ ناشی از اثر انگشت را به یک سطح غیرقابل مشاهده کاهش دهد. در برخی موارد ضخامت غیریکنواخت پوشش اکسیدی نحوه بازتاب نور را طوری تغییر می‌دهد که تداخل رنگ ایجاد شده در سطح را کاهش یا حذف می‌کند.
اپل همچنین اشاره کرده که پوشش اکسیدی برای سطوح آلومینیومی، آلیاژ آلومینیومی، فولاد و منیزیم، آلیاژ منیزیم، زیرکنیوم و آلیاژ زیرکنیوم، تیتانیوم و آلیاژ تیتانیوم قابل استفاده است.
در پرونده پتنت اپل به موردی اشاره شده که شامل ارائه پوشش اکسیدی با دوام، جذاب و زیبا برای طیف وسیعی از دستگاه‌های اپل مثل آیپد، آیفون، اپل واچ و مک بوک است.
تحقیقات اپل نشان می‌دهد که این شرکت فراتر از استاندارد آلومینیوم آنودایز شده حرکت کرده و با ثبت پتنت‌های خود بینشی از وسعت تحقیق و توسعه برای آینده خود ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420